anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucenie reklamacji przez sprzedającego, czy mogę żądać wglądu do ekspertyzy produktu producenta?

guzieiro
#4 Eksplorator#

Mam pytanie, 

 Niecały rok temu kupiłem słuchawki TWS pewnej firmy, niestety po kilku miesiącach jedna z słuchawek zaczęła szwankować, grać ciszej szumic. Odesłałem je do sprzedawcy, który po prostu wysłał mi nowe słuchawki. 

 Zadowolony użytkowałem je kolejne kilka miesięcy i znów to samo. Odesłałem towar z żądaniem tym razem zwrotu gotówki. Właśnie dostałem odpowiedź "Serwis dystrybutora przetestował urządzenie w odniesieniu do opisanej treści w zgłoszeniu. Diagnoza wskazuje iż urządzenie jest sprawne i zgodne ze specyfikacją producenta."

 Czy mogę prosić o wgląd do tej ekspertyzy w takiej sytuacji?? Mam wątpliwości, czy w ogóle wysłali je gdziekolwiek, a wiem, że słuchawka była wadliwa, nie wymyśliłem sobie tego. 

 Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić??

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

az1rael
#21 Demiurg#

@LEW433 ty na pewno normalny nie jesteś bo atakujesz wszystko co sprzedaje i pisze na tym forum nie ważne czy sprzedawców czy osoby prywatne... można powiedzieć że swoimi działaniami zasługujesz na miano szkodnika przykład z dzisiaj mimo ewidentnych dowodów doradzasz kupującemu składać reklamację na niedziałający towar do osoby prywatnej posiadającej film z testu urządzenia przed wysyłką i pakowania paczki zamiast pomyśleć klepiesz te swoje durnoty. Jeśli kupujący posłucha tych twoich mądrości to zostanie z niczym bo nie zdąży złożyć reklamacji u przewoźnika i zrobić protokołu. Efekt z tego taki że w sprawie sądowej zapłaciłby koszty procesu i został uwalony filmem bo lew nie rozróżnia kolejny raz stosowania ustawy konsumenckiej a kodeksu cywilnego do sprawy reklamacyjnej. Albo drugi efekt kupujący dostanie ap czyli zapłacimy wszyscy na allegro w cenach towaru od sprzedających czyli w obu przypadkach szkodzisz człowieku swoimi radami!!! tylko że albo personalnie albo ogółowi. Druga rzecz do tej pory nie zauważyłeś że od kilku dni link do pomocy co wklejasz do wypełnienia formularza nie działa?! bo kupujący nie mogą znaleźć przedmiotu którego ma sprawa dotyczyć?  Śmiechłem po całości jakbyś włożył chociaż trochę rozumu zamiast bezrozumnie klepać kopiuj wklej to byś wkleił im link do ogólnej pomocy żeby widząc, że formularz nie działa spróbowali sobie wywołać konsultanta przez messenger albo whatsup ale nie po co lepiej wrócić do mama lef pomocy 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@az1rael - nie będę polemizował tutaj z Osobą, która na 99% postów ryczy - ROZPOCZNIJ DYSKUSJĘ!!!! Szkoda mojego czasu 🙂

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@guzieiro możesz iść do rzeczoznawcy i zamówić własną ekspertyzę i odwołać się od decyzji reklamacyjnej. Jak nie mieszkasz w dużym mieście to mała szansa byś takiego rzeczoznawcę przy rzeczniku konsumentów znalazł za friko, możesz tez odwołać się od decyzji reklamacyjnej może sprzedawca stwierdzi ten kupujący się nie odczepi trza mu reklamację rozpatrzyć pozytywnie. Może być tez tak że masz coś z uchem i twoje subiektywne odczucia sensorycznie nie pokrywają się z specyfikacją urządzenia które rzeczywiście jest sprawne. Pytanie podstawowe jest takie czy te słuchawki to tak drogie były by się teraz opłaciło za tą reklamacją latać i załatwiać ale ty sam sobie musisz odpowiedzieć na to pytanie.

oznacz moderatorów

guzieiro
#4 Eksplorator#

Niee no to,że mam coś z uchem to niee😉 Wszystko było fajnie, byłem zadowolony ze słuchawek, bo naprawdę dobrze grały, ale po pewnym czasie ewidentnie coś z tą prawą było nie tak😉 Słuchawki kosztowały 450 ziko, dla jednych mało dla innych dużo, nie chodzi o to, ale o fakt, no że te słuchawki jednak są jakieś trefne, ale mi nie chodzi o pieniądze, ale o zasady. Nie latam z reklamacjami na lewo i prawo, bo rozumiem co to jest naturalne zużycie, czy uszkodzenie mechaniczne, ale tutaj nic takiego nie miało miejsca. Dlatego zażądałem zwrotu gotówki a nie wymiany na kolejne. Pracuje gdzieś w branży i wiem jak to wygląda i dopiero po interwencji rzecznika praw konsumenta lub jakimiś groźbami sądowymi się odpuszcza. I zastanawiam się co dalej. Utworzyłem spór na allegro, ale już widzę wyżej po wpisać, że raczej nic to nie da. Jestem z trójmiasta czyli pewnie jakiś rzeczoznawca  by się znalazł😉 Tylko czy iść odrazu do niego czy jednak do rzecznika praw konsumenta??

 

oznacz moderatorów

guzieiro
#4 Eksplorator#

I w ogóle pytanie, czy te słuchawki były w jakimkolwiek serwisie na sprawdzeniu, czy z automatu żądając zwrotu gotówki odrzucili reklamacje. Przy wymianie na nowe, nie dostałem od nich żadnego meila, że były na jakiejś ekspertyzie tylko od razu wysłali nowe.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@guzieiro czy one były na sprawdzeniu to wyszłoby na sprawie w sądzie że albo jest ekspertyza albo zonk, i tak jeśli się uprzesz to ciągnąć cię nie minie załatwienie papierka pt ekspertyza, możesz iść np do autoryzowanego serwisu producenta strzelić sobie naprawę wziąć rachunek i przyładować nim sprzedawcy z ponowieniem reklamacji ale wiesz trzeba najpierw włożyć kasę a czy się ją wyciągnie nazad to ci nie powiem

oznacz moderatorów