Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam taką oto sytuację ze sprzedającym/producentem tego produktu: Zakupiłem u producenta dedykowane gmole do motocykla. Założyłem je. W trakcie użytkowania wyniknęla wada w postaci tego iż w momencie pokonywania ostrzejszego zakrętu gmol przerysował powierzchnię asfaltu stwarzając przy tym zagrożenie wywrócenia się- jest on źle zaprojektowany przez odsadzenie od dolnej skorupy motocykla przez co jest mala przestrzeń pomiędzy asfaltem a gmolem. Trudno stało się - sytuacja na szczęście bez żadnego przewrotu i urazu.
Wystąpiłem w dyskusji do sprzedającego z tym problemem, dostarczyłem stosowną dokumentcję zdjęciową o którą mnie poproszono wraz z VINem motocykla oraz data wystapienia wady. Po kilku wymienionych zdaniach ze sprzedajacym na Allegro i jego prosbami o dosłanie tego czy tamtego dostałem odpowiedz ze proszą o coś jeszcze plus przesyłają etykietę by zwrocic produkt na weryfikację. Dosłałem wypunktowując to o co mnie sprzedający poprosił i zadnej odpowiedzi odnosnie tego z jego strony nie dostalem juz.Było to pod koniec pazdziernika 2024. 15 listopada znalazlem troche czasu poniewaz pracuje za granica - na to by rozmontowac zestaw i przesłac ze wzgledu na to ze nie oddzywali się do mnie a etykieta tez ma jakis okres przydatnosci. po wysylce wczoraj napisalem w dyskusji iż wyslalem paczkę. Jakież bylo moje zdziwienie jak w odpowiedzi dostałem wiadomosc ze reklamacja jest odrzucona a paczka jak tylko dojdzie do sprzedawcy to od razu bedzie przekierowana na powrot do mnie ze wzgledu na przekroczone 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Co zrobic w takiej sytuacji? Z jakich narzedzi, instytucji mogę skorzystać by doszło do rozpatrzenia mojej sprawy ?
@arturex1231 Ciężka sprawa, bo przy reklamacji musisz udostępnić produkt sprzedającemu, w tym przypadku można odrzucić reklamację
@arturex1231 Odznacz dyskusję jako nierozwiązana. Wprowadzają cię tu w błąd, nie musisz odsyłać musisz tylko udostępnić towar sprzedającemu.
@Client:128117527 [...] plus przesyłają etykietę by zwrocic produkt na weryfikację."
@komis-bell Pod warunkiem jak się dogadają, tak uzgodnią.
@arturex1231 Nic nie stoi na przeszkodzie aby reklamację złożyć ponownie.
Tą mieli prawo odrzucić.
@Client:128117527 a kto napisał, że ma odesłać🤔, on nie udostępnił nawet, bo był za granicą
Zapewne doradca w dyskusji.