Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
prostownik, który kupiłem przyszedł do mnie ze złym zestawem kabli. Nie wiem, czy w takim przypadku powinienem zwrócić produkt jako reklamację, zaznaczając opcję "brakujący element", czy zwyczajnie odstąpić od umowy i jako powód podać, że towar był inny niż zamówiony. Nie rozumiem, czym różni się odstąpienie od umowy i reklamacja. Czy w przypadku reklamacji dostaję tak samo zwrot pieniędzy, czy sprzedawca wymienia produkt na nowy?
Z góry dziękuję za pomoc.
@Ziemniak_ziemny W takiej sytuacji jako pierwsze polecam kontakt ze sprzedającym i określenie swoich oczekiwań - jestem przekonany, że dogadacie się bez najmniejszego problemu.
Już kontaktowałem się ze sprzedawcą, twierdzi, że wszystko się zgadza. Mimo tego, że moje zdjęcia potwierdzają, że kable różnią się od tych, które były zamieszczone na zdjęciach zamieszczonych w ogłoszeniu.
To w takim przypadku otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Ziemniak_ziemny A pokaż link do ogłoszenia w którym kupiłeś.
@Ziemniak_ziemny Co dokładnie się nie zgadza w towarze który otrzymałeś?
Według opisu aukcji, prostwnik powinien mieć 2 kable. Jeden do ładowania akumulatorów motocyklowych i jeden do ładowania aukumulatorów samochodowych. Mój przyszedł z dwoma kablami do motocyklów.
@Ziemniak_ziemny Czyli brakuje "krokodylków"?
Dokładnie tak.
@Ziemniak_ziemny W takim razie otwórz dyskusję i tam napisz, że składasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.
Napisz dokładnie czego brakuje, określ oczekiwania (wymiana/zwrot) i czekaj na decyzję sprzedającego.
Bardzo dziękuję za szybką pomoc.
Chcesz rozwiązać problem a sprzedajacy Ci nie chce pomóc więc otwórz dyskusję, inaczej niczego nie uzyskasz, tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź tam masz pomoc Allegro, Tu odpowiadają Ci sprzedajacy i nie są zainteresowani pomocą.
@LEW433 "Tu odpowiadają Ci sprzedajacy i nie są zainteresowani pomocą." 🙈
NIE NO W OGÓLE NIKT TU NIE JEST ZAINTERESOWANY POMOCĄ KUPUJĄCEMU TYLKO TY
Powinno się składać reklamację na niezgodność z opisem, jak reklamujesz sprzedajacy może naprawić i odesłąć ale może także zwrócić Ci środki, a przy zwrocie to Ty odsyłasz a sprzedajacy może Ci obniżyć zwrot środki jeżeli uzna że zwracany towar stracił na wartości, Inaczej zwrot to jest bez podania przyczyny a jak już ją podasz to jest reklamacja.
@LEW433 i to niby sprzedawcy tutaj nie chcą pomóc ...
"Powinno się składać reklamację na niezgodność z opisem, jak reklamujesz sprzedajacy może naprawić i odesłąć ale może także zwrócić Ci środki, a przy zwrocie to Ty odsyłasz a sprzedajacy może Ci obniżyć zwrot środki jeżeli uzna że zwracany towar stracił na wartości, Inaczej zwrot to jest bez podania przyczyny a jak już ją podasz to jest reklamacja."
Rozumiem sugerujesz, że najlepszą opcją na sprzedaż przez internet jest celowe wysyłanie niezgodnych z umową przedmiotów aby kupujący nie miał prawa do odstąpienia od umowy - jesteś GENIALNY! Sam bym na to nie wpadł. 🤣