anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odstąpienie a reklamacja.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Ziemniak_ziemny
#3 Debiutant#

Dzień dobry,

prostownik, który kupiłem przyszedł do mnie ze złym zestawem kabli. Nie wiem, czy w takim przypadku powinienem zwrócić produkt jako reklamację, zaznaczając opcję "brakujący element", czy zwyczajnie odstąpić od umowy i jako powód podać, że towar był inny niż zamówiony. Nie rozumiem, czym różni się odstąpienie od umowy i reklamacja. Czy w przypadku reklamacji dostaję tak samo zwrot pieniędzy, czy sprzedawca wymienia produkt na nowy? 

Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziemniak_ziemny W takiej sytuacji jako pierwsze polecam kontakt ze sprzedającym i określenie swoich oczekiwań - jestem przekonany, że dogadacie się bez najmniejszego problemu.

oznacz moderatorów
Ziemniak_ziemny
#3 Debiutant#

Już kontaktowałem się ze sprzedawcą, twierdzi, że wszystko się zgadza. Mimo tego, że moje zdjęcia potwierdzają, że kable różnią się od tych, które były zamieszczone na zdjęciach zamieszczonych w ogłoszeniu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

To w takim przypadku otwórz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziemniak_ziemny A pokaż link do ogłoszenia w którym kupiłeś.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziemniak_ziemny Co dokładnie się nie zgadza w towarze który otrzymałeś?

 

oznacz moderatorów
Ziemniak_ziemny
#3 Debiutant#

Według opisu aukcji, prostwnik powinien mieć 2 kable. Jeden do ładowania akumulatorów motocyklowych i jeden do ładowania aukumulatorów samochodowych. Mój przyszedł z dwoma kablami do motocyklów.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziemniak_ziemny Czyli brakuje "krokodylków"?

oznacz moderatorów
Ziemniak_ziemny
#3 Debiutant#

Dokładnie tak.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Ziemniak_ziemny W takim razie otwórz dyskusję i tam napisz, że składasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.

Napisz dokładnie czego brakuje, określ oczekiwania (wymiana/zwrot) i czekaj na decyzję sprzedającego.

oznacz moderatorów
Ziemniak_ziemny
#3 Debiutant#

Bardzo dziękuję za szybką pomoc.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Chcesz rozwiązać problem a sprzedajacy Ci nie chce pomóc więc otwórz dyskusję, inaczej niczego nie uzyskasz, tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź tam masz pomoc Allegro, Tu odpowiadają Ci sprzedajacy i nie są zainteresowani pomocą.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 "Tu odpowiadają Ci sprzedajacy i nie są zainteresowani pomocą." 🙈

NIE NO W OGÓLE NIKT TU NIE JEST ZAINTERESOWANY POMOCĄ KUPUJĄCEMU TYLKO TY 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Powinno się składać reklamację na niezgodność z opisem, jak reklamujesz sprzedajacy może naprawić i odesłąć ale może także zwrócić Ci środki, a przy zwrocie to Ty odsyłasz a sprzedajacy może Ci obniżyć zwrot środki jeżeli uzna że zwracany towar stracił na wartości, Inaczej zwrot to jest bez podania przyczyny a jak już ją podasz to jest reklamacja.

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@LEW433 i to niby sprzedawcy tutaj nie chcą pomóc ... 


"Powinno się składać reklamację na niezgodność z opisem, jak reklamujesz sprzedajacy może naprawić i odesłąć ale może także zwrócić Ci środki, a przy zwrocie to Ty odsyłasz a sprzedajacy może Ci obniżyć zwrot środki jeżeli uzna że zwracany towar stracił na wartości, Inaczej zwrot to jest bez podania przyczyny a jak już ją podasz to jest reklamacja." 

Rozumiem  sugerujesz, że najlepszą opcją na sprzedaż przez internet jest celowe wysyłanie niezgodnych z umową przedmiotów aby kupujący nie miał prawa do odstąpienia od umowy - jesteś GENIALNY! Sam bym na to nie wpadł. 🤣


oznacz moderatorów