Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem 2 przedmioty na Allegro od różnych sprzedających, jeden okazał się niesprawny i został zwrócony, wniosek ratalny został anulowany, po batali z bankiem i brakiem informacji od Allegro jestem w następującej sytuacji. Sprzedający nie zakończył zwrotu przez co środki nie wróciły na konto banku, z drugim sprzedającym byłem jestem w kontakcie, chciałem zapłacić gotówka jednak prosił abym się wstrzymał ponieważ Allegro może wdrożyć swoje procedury zwrotu, od konsultanta z banku wiem, że dyspozycja na zwrot środków od obu sprzedających została wysłana do PayU jednak do chwili obecnej żadnej informacji nie mam ani ja ani sprzedający. Dziś otrzymałem z banku list z ponagleniem zapłaty ponieważ środki nie zostały zwrócone. Jak mogę wyegzekwować zwrot środków od sprzedających skoro moim zdaniem i bank i PayU zawaliło w tej kwestii, obawiam się, że stracę dodatkowo wpłatę za przedmiot który został zwrócony.
@Kacus82 nic nie stracisz, zobowiązania się spłaca w terminie, a jak sprzedawcy dokonają zwrotów wpłat to dostaniesz od banku czy Allegro Pay zwrot nadpłaty 🙂
Niby to rozumiem jednak po ponad miesiącu oczekiwania na jakiś ruch ze strony Allegro trochę ciężko mi w to uwierzyć
Nie da się zmusić sprzedającego zwrotu, ale Allegro ładnie się reklamuje>reklamowało "Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy".
@Kacus82 widzę, że założyłeś już dyskusję temu sprzedającemu, mam nadzieję, że wkrótce odpowie i sprawa się wyjaśni. Gdyby tak się nie stało to, poproś o pomoc pracownika Allegro (taka możliwość będzie dostępna po 24h od otwarcia dyskusji). Nie martw się, zakupy na Allegro są bezpieczne i możesz liczyć na nasze wsparcie.