anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odstąpienie od umowy w przypadku nieodebrania przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
CZESIO_1_xD
#7 Wielbiciel#

Witam.

Jakiś czas temu kupiłem przedmiot i zapomniałem go odebrać w wyznaczonym terminie, towar wrócił do nadawcy. Pisałem do sprzedawcy w tej sprawie i kazał mi odstąpić od umowy allegro, ale niestety nie za bardzo wiem jak to zrobić, bo chyba nie przez opcję zwróć towar, z resztą już czas minął. Ktoś naprowadzi jak mam uzyskać zwrot pieniędzy w takim przypadku?

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
CZESIO_1_xD
#7 Wielbiciel#

Sprawa zakończona. Fakt moja wina, bo zapomniałem i zabrałem się za to grubo po fakcie, ale sprzedawca zgodził się na ponowną wysyłkę po pokryciu kosztów z tym związanych. Jak tutaj ktos wyżej stwierdził niepotrzebne jest otwieranie dyskusji i można o to zapytać mailowo, ale nie uważam żeby to było coś złego, bo allegro chyba nic nikomu nie zrobi jak obie strony się dogadają.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Ale poczytaj, pisałem o tym od samego początku.😁

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@CZESIO_1_xD niestety przez dyskusje sprzedawca nieraz ma kłopoty ze swoją jakością sprzedaży 

oznacz moderatorów
Halfrunt
#20 Guru#

@CZESIO_1_xD ależ oczywiście, że dyskusja nie jest niczym złym, nie rozumiem dlaczego inny forumowicze tak ją demonizują. Wręcz przeciwnie otwierając sobie taką rozmowę, obligujesz sprzedawcę do odpowiedzi w ciągu 24h roboczych, a jeśli wszystko jest w porządku to zamykasz dyskusję, a sprzedawca ma pozytywne punkty w programie jakości sprzedaży. 

Dyskusji mogą się obawiać co najwyżej jacyś cwaniacy i kombinatorzy. 

Dokonując zakupów na Allegro bardzo często sięgam do tej formy kontaktu, gdy z zamówieniem mam jakiś problem. 

Nawet jeśli wejdziesz w szczegóły zamówienia na Allegro masz tam specjalny link do dyskusji zglos problem z zamówieniem.

oznacz moderatorów