Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam po zakupie. towar nie wysłany i czas się skończył więc otworzyłem dyskusję na allegro ale "nie po każdym moim pisaniu do sprzedawcy" wysyła sprzedający swoją formułkę która wysyła wszystkim na normalnych pytaniach o przedmiot (odpowiem niedługo Blablabla...) i twierdzi że to jest automatyczne i tu jest pytanie czy w dyskusji można ustawić żeby formułka wyskakiwała sama zamiast jego odpowiedzi? Bo z tego co mi wiadomo to w dyskusji masz mało czasu na odpowiedź
Niestety można, ale poproś Allegro o pomoc, następnie jak sprawa się nie rozwiąże to 14 dniach zakończ jako nierozwiązaną i złóż wniosek do POK, wówczas to z pewnością zareaguje: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@moniu88 Cześć. Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź. Dyskusję otworzyłeś dzisiaj i sprzedający aktywnie w niej uczestniczy - dodatkowo chce pozytywnie rozwiązać problem i zwróci Ci pieniądze (musisz jednak przesłać mu odstąpienie od umowy lub kliknąć "zwróć zakup" w zakładce Moje zakupy - zgodnie z jego prośbą).
Jako kupujący nie masz możliwości wyłączenia automatycznych odpowiedzi, to są ustawienia sprzedającego.
@ko_alka
kliknąć "zwróć zakup"
Nie zachęcaj kupującego do składania zobowiązań, których nie będzie w stanie zrealizować.
Kupujący nie otrzymał towaru (i wiele wskazuje na to, że już go nie otrzyma), a Ty zachęcasz go do podjęcia zobowiązania zwrotu (odesłania go) i to jeszcze w ciągu do 14 dni od wypełnienia formularza zwrotu ??
Tak. Tak jest jak sprzedawca płaci dodatkowo za takie odpowiedzi.
To nie jest wina sprzedających - to są wymagania serwisu Allegro - odpowiedź na dyskusję lub e-mail w min. 24h - takie zadanie stawia Allegro sprzedawcom - i to jest max - 24h i tak obniża notę. To wiąże się z wyświetlaniem ofert w wyszukiwarce Allegro, a co za tym idzie - ze sprzedażą. Jak ktoś nie sprzedaje - to nie ma kompletnie żadnych informacji w tym temacie.
Dlatego sprzedawcy kupują od firm "satelitów" Allegro opcję "automatycznych odpowiadaczy" - po prostu zostali do tego zmuszeni przez serwis Allegro. Piątek wieczorem, sobota, niedziela, weekend, zapytania na e-mail przychodzą, również dyskusje - jak temu sprostać?
Normalnie - trzeba byłoby się logować ze 2 razy dziennie, żeby wszystko "opędzić". A co w przypadku, gdy sprzedawca chce mieć kilka dni urlopu i z rodziną wybrać się w Polskę? Wg Allegro - musiałby się codziennie logować i odpowiadać na wiadomości i dyskusje. A jak ten urlop miałby trwać 2 tygodnie? - wtedy może być nawet zablokowane konto na Allegro. Nie ma takiej możliwości, żeby sprzedający nie odpowiadał przez 2 tygodnie - nawet jak ma włączony urlop.