Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry,
zakupilam produkt przy uzyciu kodow MyBenefits. Nastepenie anulowalam zamowienie poniewaz podalam zly adres dostawy. Nastepnie probowalam uzyc jeszcze raz tych kodow do tego samego zakupu- ale niestety kody sa juz nieaktywne
Pozdrawiam,
Agnieszka
@Client:69745689 Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Nr zamowienia
e9fd5890-be80-11ee-aa80-152952817fac
@Client:69745689 Płatność do tego zamówienia rozliczyła się poprawnie. Środki zostały przekazane sprzedającemu. Widzę, że dzisiaj zlecił zwrot, który jeszcze nie jest rozliczony. Kiedy ta płatność się rozliczy, otrzymasz od nas potwierdzenie mailowe. Do Twojego konta zostanie przypisany nowy kupon. Będziesz go mogła wykorzystać przy kolejnych zakupach. Natomiast kwota, którą dopłaciłaś, wróci na Twoje konto bankowe.