Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Od kilku dni próbuję zamówić kilka rzeczy od różnych sprzedawców. Za każdym razem, kiedy chcę zapłacić, wyświetla mi się komunikat o ograniczeniu sprzedażowym. Kiedy usuwam dany produkt i próbuję jeszcze raz, ten sam komunikat wyświetla mi się do innej rzeczy z mojego koszyka.
Może ktoś wie, o co chodzi i jak temu zaradzić?
najprawdopodobniej któryś ze sprzedawców dodał Ciebie do CL
To raczej nie jest możliwe, bo próbowałam zamawiać te same produkty u różnych sprzedawców i wciąż wyskakuje to samo. Poza tym, u żadnego z nich nie zamawiałam. Zawsze opłacam to, co zamawiam.
A sprawdź czy nie zalegasz paru złotych u allegro
@kitty6663 Możesz przesłać zrzut ekranu z widokiem komunikatu, który pojawia się w koszyku?
@kitty6663 Dzięki 👍 Zgodnie z komunikatem, napisz tutaj. Otrzymasz informację dlaczego wprowadziliśmy to ograniczenie na Twoje konto i co zrobić, żeby móc ponownie kupować.
Dziękuję 🙂