Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem czujnik pedału sprzęgła od firmy Magdisv, niestety przysłali czujnik pedału hamulca.podobnie wygląda więc mogli się pomylić. Mają inne numeru, tego nie sprawdzili ja także. Mechanik zamontował czujnik, chodź tamten był sprawny w warsztacie pracuje 20osób więc też tego nie sprawdzili. Zapłaciłem 100zł za wymianę 80 za czujnik, kto ma ponieść konsekwencje. Czy sprzedawca Magdisv powinien przysłać czujnik który zamówiłem?
@-Sainkho- No i wypadałoby jakoś potwierdzić, może zdjęciami że sprzedający naprawdę przysłał nieprawidłową część. Obawiam się ze kupujący nie ma żadnych dowodów na to.
A jeśli taka reklamacja się powiedzie to ja wkrótce zamówię sobie nowe części do auta wymienię i odeśle stare w ramach reklamacji. A co mi tam, inni oszukują dlaczego mam być gorszy?
@pawelka30 Dostałeś towar niezgodny z zamówieniem więc reklamuj, najlepiej przez dyskusję, widzisz jak sprzedający jadą na Ciebie, nawet już niektórzy wiedzą ze towar został podmieniony.
@LEW433 napisał(a):
@pawelka30 Dostałeś towar niezgodny z zamówieniem więc reklamuj, najlepiej przez dyskusję, widzisz jak sprzedający jadą na Ciebie, nawet już niektórzy wiedzą ze towar został podmieniony.
Kupujący nawet nie wie, czy dostał dobrą część czy też nie - bo tego nie sprawdził przed oddaniem do warsztatu.
@pawelka30 A ja zapytam z ciekawości - ile zaoszczędziłeś zamawiając część samemu względem tego gdyby całość naprawy zlecić warsztatowi?
Nie wdając się w przepisy prawne pierwszą osobą, która zawiniła był Sprzedający.
Kupujący wg mnie powinien otrzymać teraz to co pierwotnie zakupił, a Sprzedający niech się dogaduje z mechanikiem (choć to faktycznie dziwne, że to zamontował).
Ja np. nie znam się na częściach samochodowych i nie wiedziałbym czy to co otrzymałem jest zgodne z tym co zamówiłem. Więc winy Kupującego tu nie widzę.
@musashi2007 ,,Sprzedający niech się dogaduje z mechanikiem ,, ....mechanik nie jest stroną w opisanej tu transakcji .
@mdrogeria Ja wiem, ale tak jak napisałem pomijając przepisy - tak po ludzku.
@musashi2007 tak , biorąc pod uwagę dobro konsumenta powinno to wyglądać tak..... Autor wątku bierze od warsztatu opinię na piśmie , z tym odsyła problematyczny produkt do sprzedawcy , a ten występuje z roszczeniem do warsztatu .
Autor wątku jako laik nie musi się znać , ale warsztat , który bierze kasę musi i powinien zweryfikować element przed przystąpieniem do montażu .
@mdrogeria mhm na tej opini to warsztat ma stwierdzić że nie pracownicy nie potrafią rozrożnić czujnika sprzęgła od hamulca? I sprzedawca ma rościć sobie prawo do utraty wartości produktu?
@az1rael na tej podstawie to warsztat ma określić czy jest firmą przez duże ,,F,, i weźmie na klatę gafę jaką popełnił czy firemką ,,krzak,, i klienta zleje nie wydając takiego oświadczenia .
@mdrogeria "Autor wątku jako laik nie musi się znać ..."
Skoro sie nie zna to niech nie podejmuje ryzyka. Każdy biznes to ryzyko, często się zyska, czasem nie.
Powinien odstawić samochód do remontu, części zamawia mechanik który się na tym zna. Ale chciał zaoszczędzić kupić taniej na Allegro więc jest jak jest., a nauka też kosztuje, To normalne ryzyko biznesowe.
@br. po mojemu tych 20 mechaników wyssało się z palca , nie sądzę żeby renomowany warsztat z taką ilością pracowników nie sprawdził części przyniesionej przez klienta , mało który godzi się na montaż częsci niewiadomego pochodzenia ,a jesli już to warunkowo .
@musashi2007 Tak po ludzku mechanik zamawia części, chyba że ktoś coś kombinuje. A jak mu amator przynosi część, to warto by chociaż zerknąć na to co przyniósł. I jeszcze zakładamy że warsztat uczciwy, wtedy można wszystkie koszty zrzucić na sprzedawcę.