Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!!!
Dn. 31/03 br. kupilem u .... odziez za 178,00zl placac przelewem "z gory" wybierajac jednego z oferowanych dostawcow /PACZKA w RUCHu/ W dniu 03/04 otrzymalem info o nadaniu przesylki+status spr.drogi paczki. Z przedstawionych dostawcow wybralem Kiosk Ruch wybierajac najblizej ustytuowany i 06/04 po raz pierwszy bylem potwierdzic - sprawdzic oczywicie odbior, stety nie bylo nic jak i kolejne dni 8 i 10 bm.nadal brak.
Monitowalem u sprzedajacego ale ten kolejno zapewnial iz paczka zostala nadana. Wiem ze obecna sytuacja nie przyspiesza dostawy ale skoro sprzedajacy wystawia min. takiego posrednika to winien miec pewnosc ze bedzie wszystko O.K. i miec jakis sposob monitowania ponaglenia doreczyciela...
Jestem tu /Allegro/ juz dekade, zazwyczaj place odgornie i musze przyznac ze po raz 1-szy spotykam z takim sposobem,traktowaniem mnie jako kupujacego. Juz wiem ze wiecej nie bede robic "at hoppe" przedplat ale napewno platne przy odbiorze przesylki.
Wnioskowalem do sprzedawcy o uniewaznienie transakcji-zwrot mych kosztow a paczke niech zatrzyma,odzyska od takiego wiarygodnego jakiego nam proponuje.
Obecnie czekam na ruch po stronie ofetenta...
A tak naprawde to co mam zrobic w tej sytuacji????
Masz nr przesyłki sprawdź co się dzieje z paczką, ja mam paczkę nadaną 6 kwietnia do paczkomatu i cały czas jest u kuriera bo mają zapchane paczkomaty, takie czasy 😞
" W dniu 03/04 otrzymalem info o nadaniu przesylki+status spr.drogi paczki."
i czego Ty chcesz od tego czlowieka ?
"Wiem ze obecna sytuacja nie przyspiesza dostawy"
no ale Twoją paczke mogliby traktować priorytetowo, tak ?
"sprzedajacy wystawia min. takiego posrednika to winien miec pewnosc ze bedzie wszystko O.K. i miec jakis sposob monitowania ponaglenia doreczyciela..."
jesteś tu juz dekade i takie rzeczy piszesz ?
powinieneś wiedzieć, że takie gó....usługi przewaznie są problematycznie, ogolnie PP
Ciekawi mnie czy sprzedający oferował tylko paczke w ruchu czy tez mial cos normalnego jak kurier
Sprzedający oferują własnie takie pseudo-dostawy by ulżyc klientom, zawsze to kilka zł taniej ale chyba normalne, że coś za coś.
Ja sie z tego wyleczylem po przygodach z PP.
Wole nie sprzedać niż potem użerać sie z takimi klientami
czlowieku oczekuje wlasciwego traktowania zgodnie z oferowana usluga - nie manienia ze taniej bo wielkie kacze lajno wychodzi jak widac. Podac konkretne sposoby doreczania nie manic ze za free to robia..!!!!
@ricardo2008_2010 Tak naprawdę zrób to;
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
Za przesyłkę odpowiada sprzedawca do czasu, aż kupujący jej nie otrzyma.
serio ?? dyskusja ??
I potem sie dziwić, że ludzie zakladają dyskusje bo im dotyk nie dziala w paczkomacie bo cos przymarzło.
Czlowiek wyslał, podał nr nadania przesylki
I jak wyobrażasz sobie taką dyskusje ?
Klient zglosi problem, sprzedający wklei nr nadania i na tym sie skonczy.
Trzeba spokojnie czekać
Pretensje mozna miec tylko i wylacznie do PP
Numer nadania to sobie może na czole przykleić, kupujący ma otrzymać towar zgodny z opisem.
To teraz zależy czy wybrano usługę za pośrednictwem Paczki w Ruchu czy Poczty Polskiej, obie oferują dostawę do kiosku Ruchu, lecz PwR ma trochę inną logistykę. Ja z PwR zrezygnowałem, bo ciągle dostawałempo dwie/trzy gwiazdki jak jeszcze ocena czasu wysyłki była - klienci doskonale wiedzieli, że PwR to czas dostawy do 5+ dni roboczych, a i tak sprzedawca obrywał 🙂
moze wytlumaczysz jak sie ma paczka ktora jest w drodze do niezgodności z opisem ?
i wytłumacz proszę sens zakladania dyskusji
Może sie czegoś naucze
A to jest bardzo proste. Przedmiot ma być zgodny z opisem, wysłany zgodnie z opisem, dostarczony zgodnie z opisem, a za to odpowiedzialność ponosi sprzedawca. Poczta nie jest stroną dla kupującego, nie z pocztą zawierał umowę. Sens dyskusji na Allegro jest taki, że w tejże dyskusji sprzedawca nie będzie kupującemu mieszał w głowie wedle uznania, tylko ma postępować zgodnie z zasadami, ponieważ dyskusji przygląda się znający te zasady pracownik Allegro.
Jesli to PP, to Reklamację można wnieść po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki . Powiedz mi co ma sprzedawca więcej zrobić, oprócz podania nr nadania
To również jest bardzo proste. Towar ma być wydany w czasie podanym w opisie transakcji. Jeśli czas ten jest przekroczony, kupujący może wyznaczyć sprzedawcy dodatkowy termin, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy. Wtedy sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie - wszystko to jest opisane w Kodeksie cywilnym. I nie ma żadnego znaczenia, jaki jest czas reklamacji na poczcie i co poczta na to.
Tak, a po złożeniu reklamacji, okazuje się , że przesyłka została dostarczona.
i co wtedy?
Wtedy sprzedający może dochodzić swoich praw w drodze odrębnego postępowania. Wskazana sytuacja jest możliwa, ale nie oznacza to, że przepisy dotyczące terminu wydania rzeczy, wyznaczenia dodatkowego terminu, odstąpienie od umowy i niezwłocznego zwrotu wpłaty nie obowiązują.
i jeszvcze jedno
"Określając moment dostawy towaru można niekiedy posiłkować się regulacjami Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 544 § 1 K.C., w przypadku jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do miejsca nie będącego miejscem spełnienia świadczenia w razie wątpliwości poczytuje się, że wydanie nastąpiło z chwilą, gdy w celu dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju. "
Doczytaj dalej ten artykuł - w takim przypadku kupujący ma obowiązek zapłaty dopiero po otrzymaniu przesyłki i zbadaniu rzeczy, poza tym nie dotyczy to konsumentów.
@xyz96 co do przepisów masz rację ale w dzisiejszych czasach, problemy paczkomaty zapchane, święta, problem z ludźmi do pracy, wszystko zależy od kupującego, ja czekam już tydzień na umieszczenie paczki w paczkoamcie i patrząc na sytuację nie robię dymu 🙂
10 Kwi 2020, 18:55
Przekazano do doręczenia.
10 Kwi 2020, 9:15
Przekazano do doręczenia.
8 Kwi 2020, 18:45
8 Kwi 2020, 18:30
8 Kwi 2020, 10:11
7 Kwi 2020, 15:00
@kostas11 Zgadzam się, że do wszystkiego należy podchodzić po ludzku i ze zrozumieniem w wyjątkowych sytuacjach.
@kostas11 prawda jest taka, że nie ma złotego środka, jeśli chodzi o dostarczanie paczek. Jedni psioczą na pocztę, inny na kuriera. To wszystko zależy niestety w dużej mierze od ludzi, którzy przy tym pracują. Zasadniczo nie mam dużych zastrzeżeń do pracy tych firm, ale nie można tak jak autor tego postu zarzucać sprzedawcy, że nie dopełnił swoich obowiązków i wysłał przesyłkę niesolidną firmą.
Wysyłam do lat DPD, i nie raz miałem z nimi problemy, ale nie był to problem z firmą, ale z konkretnym kurierem, który złośliwie nie chciał doręczyć paczki. Niestety to są dosyć częste przypadki, kurierowi nie jest po drodze i wpisuje w system odmowa przyjęcia bez potwierdzenia, robi zwrot paczki do nadawcy. A adresat nic o tym nie wie. w DPD to niestety norma i podejrzewam, że nie tylko tam. Oczywiście można reklamować, ale to dodatkowa praca i strata czasu.
@xyz96 w jaki sposób można mieszać w głowie kupującemu ? Nadał paczkę, system podesłał potwiedzenie kupującemu. Sugerujesz, że sprzedający ma jakiś interes w tym, że paczka nie dotarła do kupującego.
Nie popadajmy w paranoję, ja też mam takich klientów, którzy wybierają allegro polecony zakładając, że dotrze na drugi dzień, kurier do nich zadzowni i ustali dogodny termin doręczenia i pocałuje w rączkę doręczając paczkę. Też potrafią mi założyć dyskusję na 2 dzień po nadaniu, że nie ma przesyłki. Według Ciebie mam biegać po pocztach i wydzwaniać na infolinię i dopytywać się o przesyłkę ? Śledzenie poleconych jest tylko szczątkowe, po nadaniu nie ma opcji śledzenia, do momentu dostarczenia do adresata. Jedyne uprawnienia to możliwość reklamacji, ale dopiero po pewnym czasie, a nie zaraz po nadaniu.
Sami uczymy kupujących takich działań - nie ma paczki, to walimy do sprzedawcy, niech staje na głowie i wyciągnie spod ziemi, przecież to jego wina.