Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Parę dni temu chciałam wykupić allegro smart, w przypadku gdy zdecydowałam się na smart za 8,99 zł po przekierowaniu na stronę banku i dokonanie przelewu dostałam informację z allegro, że transakcja się nie powiodła. Spróbowałam jeszcze raz, lecz już opcję za 39 zł i ta już skutecznie. Następnego dnia spojrzałam na transakcje bankowe i niestety pobrano opłatę w dwóch przypadkach również tą 8,99 zł. Pisałam od razu do allegro maila, z wydrukiem potwierdzającym przelew, za który prosiłam o zwrot, tj. 8,99 zł lecz do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi.
Pozdrawiam
cierpliwości nieraz trzeba poczekać 2-3 dni.
Niestety nadal nie otrzymałam zwrotu, czekam już od 12.07 i nawet nie dostałam maila zwrotnego w tej sprawie.
@Client:49909252 12 lipca otrzymałaś od nas wiadomość mailową, w której nasz pracownik zaproponował rozwiązanie i zwrot obu wpłat. Niestety do tej pory nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi, więc sprawdź proszę wszystkie foldery swojej skrzynki, szczególnie powiadomienia lub spam.
Niestety w żadnym z folderów nie mam odpowiedzi z Allegro, Z 12.07 oraz z innych dni. Ani w powiadomieniach, spam czy koszu. Czy mogę prosić o ponowne wysłanie maila ?
@Client:49909252 Tak, wysłaliśmy już ponownie do Ciebie wiadomość w tej sprawie, więc sprawdź proszę teraz swoją skrzynkę pocztową.
Zwrot trwa kilka dni , ciepliwości .