anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłata za przedmiot została pobrana dwa razy.

MAMY ROZWIĄZANIE!
klaudor
#1 Nowicjusz#

Wczoraj kupiłem przedmiot i skorzystałem z opcji zapłac od razu (bez konieczności logowania się do banku). Po czym otrzymałem komunikat o błędzie i konieczności ponownej próby zapłaty w celu zakupu. Druga próba okazałą się skuteczna, jednak z konta kwota została pobrana dwa razy.  Skontaktowałem się ze sprzedającym, on otrzymał wpłatę za jeden przedmiot. Obie transakcje mają różne numery identyfikacyjne. Z kim powinienem się kontaktować w sprawie zwrotu środków z transakcji która miała nie dojść do skutku? 

Pozdrawiam,

K

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie musisz nic robić , pierwsza płatnośćz automatu zostanie w ciągu 3 dni zwrócona na Twoje konto .

oznacz moderatorów
klaudor
#1 Nowicjusz#

Dzieki za informacje. Pozdrawiam!

oznacz moderatorów