Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego opcja "kup ponownie" jest powiązana z innymi ofertami? Zakupiłem karmę dla kota przez "kup ponownie", przekonany, że kupuję identyczny produkt jak poprzednio. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu przesyłki okazało się, że połowa z zamówionej ilości karmy, to zupełnie inny produkt (marnej jakości), którego mój kot nawet nie chce specjalnie jeść. Wg mnie taka praktyka to wprowadzanie klientów w błąd! 😡 Jeśli ktoś wcześniej kupił S klasę, to dlaczego po wyrażeniu chęci zakupu kolejny raz tego samego auta, miałby dostać fiata 126p? To auto i to auto przecież...
@wrooc podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. Sprawdziłam, że ostatni zakup karmy to była dokładnie ta sama oferta, z której skorzystałeś w październiku.
Jaką mam pewność że kupując ponownie kupię to samo co poprzednio i od tego samego sprzedawcy?
@mwmonety Opcja "zamów ponownie" właśnie polega na złożeniu zamówienia u tego samego sprzedawcy, na dokładnie ten sam towar, co w poprzednim zamówieniu. Zestaw produktowy to zupełnie odrębna kwestia.
Jak już wcześniej wspomniała Monika, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.
@w_kiwi a jeśli kupujący nie wystawi produktu x samego a tylko w zestawie z y to czy do zamówienia pójdzie zestaw?
@az1rael Nie, bo nie jest to zawartość tego zamówienia. Oczywiście może się zdarzyć tak, że sprzedawca nie będzie posiadał produktu w danym momencie lub będzie dostępny jedynie w zestawie, wtedy pojawi się informacja "oferta zakończona".
Dzięki za wyjaśnienie i jeśli działa jak piszesz to ma sens i sam spróbuję to przetestować
16b62190-a6f4-11ee-ae6e-6d99a6f95d75
To jest numer ostatniego zamówienia, do którego skierowała mnie opcja "kup ponownie".
Możliwe że przez pomyłkę zamiast kupić to samo kupiłeś zestaw produktowy zawierający i tą karmę co zwykle i jakiś inny produkt