Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Napisałam taką opinię:
"Nie wiem czy były świeże (myślałam, że kupuję suszone), bo wg mnie nie różniły się od suszonych i raczej wyglądały na suszone, ale były duże i bardzo pyszne, karmelowe. Wcześniej kupowałam tą odmianę, ale u innego sprzedawcy i z Izraela, ale były ciut mniejsze i ciut mniej smaczne"
Po czym otrzymałam maila z Allegro o treści:
"Twoja opinia została usunięta, ponieważ dotyczy transakcji, a nie samego produktu."
Niby która część mojej opinii dotyczy transakcji, a nie produktu?? Porównałam jedynie produkt z innymi daktylami tej samej odmiany, które kupowałam wcześniej od innego sprzedawcy. Nadal jednak jest to opinia o produkcie. Gdzie ja cokolwiek napisałam o przebiegu samej transakcji? Czy to jakiś debilny bot weryfikuje? To w jaki sposób mam napisać, aby oddać sens?
@betmary tak, ta automatyczna blokada ze względu na to, że w swojej opinii odniosłaś się do innych sprzedawców, a nie do samego produktu. Jeśli usuniesz lub zmienisz ten fragment, problem powinien zniknąć.
OK, zmieniłam, zaczekam i zobaczę