Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
z ostatnich historii
1. kupiłem 4 wkrętarki całkowicie nowe, jedna miała niedziałający akumulator (ładowarkę i wkrętarkę sprawdziłem) i odesłałem, i sprzedawca mnie zablokował
2. sprzedawca wysłał wkrętarkę bez akumulatora, sam zaproponował zwrot 15zł, myślałem 2 dni, ostatecznie zgodziłem się bo kupiłem u niego już 2 takie same wcześniej, i nie wiedzieć czemu, zablokował mnie
3. dostałem smartfona innego niż zamówiony, znacznie gorszy, zamówiłem bo sprzedawca podał błędny numer modelu, jedną literkę, zwróciłem, i mnie zablokował
reasumując jak tylko robisz zwrot loombardom, to na 90% lecisz do blacklisty
do allegro raczej nie ma sensu pisać, bo powiedzą że sprzedający ma takie prawo
Standard, chcą żebyś kupił i nie miał żadnych obiekcji roszczeń itd. "morda" w kubeł i cisza. 😡
może allegro w końcu by ograniczyło zakres tych blacklist
np. maksymalny czas na blackliście,
poruszane 500tys razy nie ma opcji tyle w temacie generujesz sprzedawcy koszty to wrzuca cię na mnk tak to działa
@assasin_zlotow Przeproś go i spytaj ile stracił na rezygnacji ,zwróć mu stracone pieniądze to może zdejmie blokadę i pozwoli u siebie dalej kupować . Jak ma dobre ceny to warto mieć dobry kontakt z takim sprzedawcą .
@assasin_zlotow jest już ograniczenie max czasu na liście nieaktywnych klientów i wynosi 6mcy
@Halfrunt Skad taka informacja?
@Health___Beauty Jak wprowadzali zmianę z czarnej listy na listę nieaktywnych klientowi wydawało mi się że była taka informacja. Ale teraz sprawdzam i nie mogę znaleźć, jedynie co, to że klienta można dodać max. w ciągu 180 dni od zakupu
Jako sprzedawca nie rozumiem tego. Ktoś wg Ciebie sprzedaje przedmioty niezgodne z opisem, robisz zwroty, generujesz mu koszty, a potem chcesz u niego dalej kupować?
sama mam takie sytuacje - ktoś wystawia mi negatywa (bo ma takie widzimisie), ja go wrzucam na czarna listę a potem jest wiadomość z pretensjami i pisanie do Allegro ze ten zły sprzedawca mnie zablokował. Skoro jest tak zły, ze ostrzegasz innych żeby u niego nie kupować to po co chcesz znowu u takiej osoby kupować????
@Health___Beauty Ja też tego nie rozumiem, a wiadomości z pretensjami...ładnie napisane, w rzeczywistości ostra opie.....ol.
@assasin_zlotow A po chcesz robić ponownie zakupy u kogoś, kto Ci wysłał uszkodzony towar? > albo niezgodny z opisem? > to brakuje innych sprzedawców?
Ja kiedyś pomyliłem towar w licytacji > były wystawione 2 takie same przedmioty > jeden sprawny, drugi uszkodzony > przez pomyłkę zalicytowałem uszkodzony > przed końcem licytacji poprosiłem o wycofanie oferty > w zamian dostałem nominację do CL "bo dodałem sprzedającej pracy" > a za 3 dni dostałem bezczelne pytanie czy chcę dalej u nich robić zakupy? > odpisałem, że nawet jak mnie zdejmą z CL to więcej zakupów u nich nie zrobię > jak przeglądam oferty i widzę na podglądzie nazwę tej firmy, to nie wchodzę na aukcję > i tak już ze 2 lata > nawet nie wiem czy jestem jeszcze na CL czy nie?
allegro za zwroty zwraca prowizje ale już dopłat do wysyłki smarta nie zwraca a jest to dopłata srednio ok 7 zł więc łatwo policzyc straty