Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający w swojej ofercie podał informację nieprawdziwą na temat gwarancji. W jego ofercie gwarancja 12 miesięczna za zakup nowego sprzętu zaczyna się od jego aktywacji. Ta informacja jest daleka od prawdy. Gwarancja jest od daty zakupu. Co w przypadku kiedy taki opis wprowadza w błąd?
@Client:68822167 możesz reklamować z tytułu rękojmi.
Gwarancja to – obok rękojmi – podstawa złożenia reklamacji. Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę.
@Client:68822167 Najlepiej nie zwracaj uwagi na gwarancję, która nie jest obowiązkowa i której warunki określa gwarant, czyli sprzedawca, producent, importer. Przy ewentualnej reklamacji powołuj się na obowiązkową, 2-letnią rękojmię, która jest zazwyczaj dla kupującego bardziej korzystna, jej warunki określają przepisy, a za towar odpowiada sprzedawca, do którego należy kierować pismo reklamacyjne i odesłać uszkodzony towar. Rękojmia obowiązuje od chwili zakupu. Nie potrzebujesz do tego żadnych kart gwarancyjnych; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@Client:68822167 Gwarancja jest od producenta, jest jeszcze rękojmia za która odpowiada sprzedający i jest w zasadzie ważniejsza.https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@Client:68822167
Jeżeli Gwarantem jest Sprzedawca i zaoferował 12-miesięczną gwarancję liczoną od daty aktywacji sprzętu to wiążące jest to co podał w ofercie: udziela gwarancji 12-miesięcznej od daty aktywacji sprzętu.
Jeżeli jednak Gwarantem jest inny podmiot, którego warunki gwarancji są odmienne od tych, które zostały wskazane przez Sprzedawcę w ofercie to mamy do czynienia z błędną informacją podawaną przez Sprzedawcę w ofercie.
Przede wszystkim sprawdź jednak czy nabyłeś sprzęt jako konsument czy jako przedsiębiorca (a w tym drugim przypadku czy rękojmia nie została wyłączona).