Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Za pośrednictwem allegro pay upilem i zapłaciłem za towar, towar jednak nie spełniał moich oczekiwań i odesłałem do sprzedającego. Do 30 drudnia 2022 miałem uiścić opłatę za allegro pay. Moje pytanie czy ja opłacam allegro pay i czekam na zwrot od sprzedającego, czy Państwo bezpośrednio kontaktujecie się z nim o zwrot pieniędzy? Pozdrawiam Rafał
@aza19 napisał(a):
Witam. Za pośrednictwem allegro pay upilem i zapłaciłem za towar, towar jednak nie spełniał moich oczekiwań i odesłałem do sprzedającego. Do 30 drudnia 2022 miałem uiścić opłatę za allegro pay. Moje pytanie czy ja opłacam allegro pay i czekam na zwrot od sprzedającego, czy Państwo bezpośrednio kontaktujecie się z nim o zwrot pieniędzy? Pozdrawiam Rafał
Ty brałeś kredyt więc na Tobie spoczywa obowiązek rozliczenia i Ciebie będą "ścigać"
Kwestia odstąpienia to osobna sprawa.
Podając dane z allegropay to tam pewnie będzie zwrot z odstąpienia ale sprzedawca ma na to swój czas który nie musi pokrywać się z Twoimi terminami.
Ewentualnie niech jeszcze się moderatorzy wypowiedzą @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@aza19 Nikt się nie kontaktuje, po zwrocie towaru sprzedajacy ma 14dni max na zwrot środków od chwili odstąpienia od umowy zakupu i wracają one tam skąd wyszły, po takim zwrocie ty otrzymujesz maila od Allegro. Jeżeli z jakiegoś powodu sprzedajacy nie zwróci środków to Ty musisz do tego czasu spłacać raty zgodnie z harmonogramem spłat, później nadpłatę sobie wypłacisz.
@LEW433 napisał(a):
@aza19 Nikt się nie kontaktuje, po zwrocie towaru sprzedajacy ma 14dni max na zwrot środków od chwili odstąpienia od umowy zakupu i wracają one tam skąd wyszły, po takim zwrocie ty otrzymujesz maila od Allegro. Jeżeli z jakiegoś powodu sprzedajacy nie zwróci środków to Ty musisz do tego czasu spłacać raty zgodnie z harmonogramem spłat, później nadpłatę sobie wypłacisz.
@LEW433 nie wprowadzaj w błąd
sprzedający ma prawo wstrzymać się do momentu doręczenie zwrotu i jego weryfikacji
Sam wprowadzasz w błąd, nie do czasu doręczania bo wystarczy dowód na odesłanie, podnóżku xyz.😁
@LEW433 napisał(a):
Sam wprowadzasz w błąd, nie do czasu doręczania bo wystarczy dowód na odesłanie, podnóżku xyz.😁
a jakby kupujący wysłał cegłę 14 dnia ?
to sprzedawca miałby zwrócić środki?
Przepisy tak nie funkcjonują?
Zastanów się!
Sprzedawca ma prawo do weryfikacji i w uzasadnionych przepisami przypadkach jeśli zwracany towar miałby zaniżona wartość to nawet mógłby obniżyć zwracaną kwotę a nawet jeśli towar "łapałby się do wykluczań to mógłby odmówić przyjęcia odstąpienia.
@aza19 nie sugeruję że tak jest w tym przypadku tylko informuje o przepisach
a Ty@LEW433 nie sil się na inwektywy i przekazując precyzyjnie informację bo możesz generować niepotrzebne konflikty pomiędzy kupującym a sprzedawcą