Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostrzegam przed sprzedawcą. Co raz więcej negatywów tylko to potwierdza.
Do czasu zakupu zupełnie normalnie. Kiedy jednak sprzęt poszedł do dystrybutora na reklamację i się okazało, że trzeba go wymienić lub zwrócić pieniądze to kontakt graniczny z cudem, Pani jest wyjątkowo opryskliwa i niemiła podczas rozmowy. Na maila nie ma szans otrzymać odpowiedzi, a przez telefon jedyne co powtarza, że nie ma czasu teraz rozmawiać. Za nic ma oficjalne pismo od dystrybutora, już nie mówiąc o swoim kliencie. OD samego początku w ogóle nie była zainteresowana jakimkolwiek załatwieniem sprawy, wyjaśnieniem, czy mi, czy sobie czegokolwiek.
Straszy mnie pismem, na które niecierpliwie czekam.
Jestem bez słuchawek, bo leżą u dystrybutora i bez pieniędzy lub nowego sprzętu.
Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Konsumenta ze swojego rejonu zamieszkania.
Załóż dyskusję. Allegro Ci pomoże. W takich sytuacjach sprzedawcy inaczej podchodzą do tematu. Może im grozić nawet blokada konta. Jest jeszcze POK. Według mnie dyskusja to pierwszy krok. Opisz to samo ale jako info do kupującego. Allegro gwarantuje Ci odpowiedź sprzedawcy a jak nie to postraszy go. Będzie się musiał wypowiedzieć. Zacznij od tego.
To jest najlepsza i najbardziej skuteczna forma kontaktu w takich sytuacjach;
Problem w tym, iż minął czas na założenie dyskusji.
Wadę zdefiniowałem z słuchawka po 180 dniach, później okres gwarancji itd, zatem ta droga nie działa.
Udało mi się telefonicznie z allegro porozmawiać, zobaczymy.