anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałam uszkodzoną przesyłkę z paczkomatu inpost.

Client:41433091
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

spisz protokół szkody https://inpost.pl/protokol 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

no to protokół i reklamacja u przewoźnika 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:41433091 pierwszy krok-obowiązek jeśli paczka - karton z zewnątrz uszkodzony zgłosić uwagi w paczkomacie ! jak nie widać uszkodzeń to protokół trzeba zgłosić do 7 dni, brak zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności gdyż paczka została odebrana bez uwag a do uszkodzenia doszło już po wydaniu 🙂 

Potem reklamacja z protokołem ale kto składa zależy czy zakup od firmy czy osoby prywatnej 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów