Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawdzałeś podczas płatności? "Twoje zniżki".
Mam w powiadomieniach: Twój kupon 20zł dziś wygasa. Nie pozwól, żeby przepadł. Ale nie mogę go odnaleźć. Przy płatnościach za zakupy nie pojawia się, w kuponach go też nie ma.
Powinien być jak jest do wykorzystania podczas płatności, na dole "Płać mniej".
Nie ma kuponu ze zniżkami przy płatności za towar, a w powiadomieniach komunikat jest że mam 20 zł.
I co? dać sobie spokój z tym komunikatem? To ściema, proszę konkretnie napisać, bo szkoda mi czasu na szukanie czegoś, czego nie ma.
@Client:110060159 Co dokładnie dzieje się gdy klikasz w to powiadomienie?
Zapewne kupujący kliknął w kupon i zamiast wykorzystać go przy zakupach sprzedającego dokonał zakupu (tak napisał że dokonał już zakupów) a kupon pozostał i musi przy kupowaniu skorzystać u danego sprzedającego