anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem powiadomienie o obniżce ceny, teraz Sprzedający odmówił sprzedaży w tej cenie, co robić?

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Witam, obserwowałem aukcje przedmiotu który mnie zainteresował.Po kilku dniach otrzymałem na skrzynkę e-mail inf. o obniżeniu ceny przedmiotu o -88% przesłaną przez Allegro. Oceniłem że jest to bardzo korzystna  oferta i zrobiłem przelew. Sprzedający nie zgodził się z wartością przedmiotu-zbyt niska cena, za całą sytuację obwinia Allegro, przedmiot wycofał z aukcji, opisując brak na stanie, pieniądze zostały zwrócone. Poczym wystawił go ponownie, w innej cenie. Po konsultacji z Allegro, dowiedziałem się, że pozostaje mi droga tylko cywilno prawna, nikt nie chce przyznać się do błędu. 

oznacz moderatorów
34 ODPOWIEDZI 34

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@blekitnastrzala Nieważne po czyjej stronie był błąd, ważne, że był.  Nawet sąd nie zmusi sprzedawcy do sprzedaży za 12% ceny. Zapomnij i żyj dalej.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@blekitnastrzala A kto Ci wysłał informację o obniżeniu ceny o 88% ? Czy dostałeś jakieś wyjaśnienia o tym mejlu, skąd i dlaczego go otrzymałeś? To istotne, bo jeśli to jakiś błąd który ktoś potrafi racjonalnie wyjaśnić to niestety jesteś na przegranej sytuacji, ale jako,, ze za błędy też się płaci jeśli z tytułu tego błędy poniosłeś straty, koszty przelewu możesz żądać adekwatnego zadośćuczynienia.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Witam, dziękuję za odpowiedzi.

Wiadomośc otrzymałem z Allegro e-mail, posiadam go. 

 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@blekitnastrzala Czyli mejl z Allegro, ale jak się domyślam, aby takiego mejla wysłać i ktoś musiał go otrzymać to sprzedawca musi to zrobić, tak? Pamiętasz i znasz cenę z przed mejla i po mejlu i poprawieniu jej przez sprzedawcę. Podaj te ceny wyszczególniając kiedy i jaka to cena. O ile pamiętam, to allegro ma taką fajną funkcje gdzie mając linka do oferty pokazuje się stan jej z przed zakupu i jest informacja o zmianie oferty przez sprzedawcę. Masz takie linki zapisane?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Tak posiadam te linki. 

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@blekitnastrzala To je pokaż, to chyba nie będzie tajemnica ani zabronione w żaden sposób. Pisałeś już wcześniej tutaj w tej sprawie? Bo mam wrażenie, ze była jakiś czas temu identyczna sytuacja i chyba nawet także z 88% zniżki i także wysłana na mejla. Więc Albo to Ty nadal szukasz swoich racji lub ktoś znalazł sobie sposób na zasilanie konta czyimiś pieniędzmi 😉

Ja rozumiem zniżka była na ten towar, tylko mniejsza? Bo jeśli ktoś się myli, to mówi o błędzie, poprawia na właściwą cenę a nie usuwa ofertę aby ją ponownie wystawiać.

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Oto oferta kupna. 

Screenshot_2021-03-14-15-27-39-529_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Screenshot_2021-03-15-18-27-11-920_pl.interia.poczta_next.jpg

 To jest pierwszy e-mail. 

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@ZibiK30 Kiedy obserwujesz ofertę, a ta zostanie wznowiona lub obniży się cena, dostajesz od Allegro automatyczne powiadomienie.

Jest to strasznie niewygodne chociażby z takiego względu, że jeżeli sprzedający zaznaczy kilka ofert i omyłkowo zmieni cenę w nie tej co chciał, obserwujący otrzymują powiadomienie.

Niestety, Allegro nie chroni nas przed obniżką w żaden sposób, możemy przecenić przedmiot o wartości 1000 zł do złotówki i to przejdzie, potem "łowcy okazji" się rzucają. Zwiększyć ceny już nie można, bo są blokady z pewnymi regułami, a nierealne obniżki -60%+, to już można robić. Nawet nie mogą wprowadzić zwykłego okna z komunikatem, żeby potwierdzić zmianę ceny... uchroniłoby nas to przed takimi sytuacjami.

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@DarkStoorM Dzięki 🙂 Ja rozumie pomyłki, zdarzają się każdemu, tylko mam wrażenie, ze taka już była raz 😉

@blekitnastrzala Zdjęć to my nie widzimy, moderatorzy mogą je tylko odczarować abyśmy je zobaczyli 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Po raz pierwszy opisuję tą sprawę. 

Nie wiem czy widziałeś opublikowane załączniki? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@blekitnastrzala zapoznałam się z komunikacją między nami. Widzę, że Sprzedający otrzymał upomnienie, a Ty monety w ramach rekompensaty (jak się domyślam). W ostatniej wiadomości poinformowaliśmy Cię, że nie mamy wpływu na realizację zamówienia, ponieważ zwrot został już zlecony. Tak znacząca obniżka ceny rzeczywiście wskazuje na pomyłkę Sprzedającego, dlatego na Twoim miejscu podeszłabym do tego wyrozumiale, ale oczywiście ocenisz tę transakcję według swojego uznania.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

aragil
#15 Entuzjasta#

"Sklep ALLEGRO to porażka!!! Allegro blokuje słowa którymi chciałbym opisać to co zrobili. "0szu..i" !!! Łamią przepisy - art. Art. 70(1) § 1 KC i własny regulamin. Kupiłem 4kg kawy za 69,98zł. Sklep nie wysłał: "Przyczyną anulowania zamówienia są utrudnienia logistyczne "a sprzedają tą samą kawę za 199,60zł. Wstyd i żenada żeby taka duża firma stosowała takie praktyki i tak traktowała klientów dla zaoszczędzenia 129,62zł. Może **piiip** podprawi podejście Allegro do klientów. NIE POLECAM !"

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aragil w tej sprawie napisałam do OSA, otrzymałam odpowiedź, że takie sytuacje są wyjątkowe i wymagają indywidualnego podejścia, dlatego ten Kupujący może skontaktować się z Oficjalnym Sklepem Allegro (adres mailowy to: sklep@allegro.pl) podając numer zamówienia i wtedy wyjaśnimy sprawę.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@blekitnastrzala Czyli z tego co @la_nika napisała to sprawa w mojej opinii uczciwie załatwiona, tym bardziej, ze oni mają dostęp do konta sprzedającego i mogą stwierdzić, czy to nagminna pomyłka czy po prostu pomyłka która się czasem zdarza każdemu 😉 Myślę, ze Ciebie też powinien satysfakcjonować taki koniec, bo nie ma sensu z takimi sprawami się sądzić po sądach gdzie wyrok nie jest przesądzony dla żadnej ze stron 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

the-foe
#12 Orędownik#

IMO jest przesądzony, fragment "gdy kupujący wiedział o błędzie lub mógł z łatwością błąd zauważyć." tu rozstrzyga. A takie polowanie na cudze błędy uważam za niemoralne.

oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Bardzo się cieszę że Pani zabrała głos w sprawie. 

Potwierdzam że w rozmowie z przedstawicielem firmy Allegro Panem Mateuszem. K została złożona propozycja przekazania na moje konto 20 monet czyli 20 zł za które podziękowałem i się 🤣 uśmiechnołem. 

W odpowiedzi  od Państwa którą otrzymałem dn. 16.03.21 od przedstawiciela Allegro Pana Aleksandra. P.Nie pojawiła się propozycja rozwiązania tej przykrej dla Mnie sprawy. Jedynie propozycja skierowanie sprawy do Sądu. Informacja o ukaraniu Sprzedającego upomnienie jest w moim odczuciu "formslnością".

Martwi mnie brak zainteresowania z Państwa strony czy Sprzedawca wystawił po raz drugi ten sam przedmiot. 

Ja to zrobiłem i odnalazłem go oto on nr. oferty: 10 501 321 291

Pozdrawiam. 

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@blekitnastrzala wyglądało to inaczej, niż przedstawiasz. Mój kolega napisał tak: "piszę do Pana zgodnie z naszą rozmową. Przyznałem na Pana konto wspomniane 20 monet" sprawdziłam to i monety zostały Ci przyznane, na co odpowiedziałeś: "Jeszcze raz dziękuję za zaangażowanie,profesjonalną ,żetelną i miłą obsługę. Z poważaniem" ani ja ani mój kolega Mateusz nie doszukaliśmy się w tej wiadomości ironii czy wspomnianego przez Ciebie podziękowania za propozycję przyznania monet. Następnego dnia napisałeś do nas ponownie i tak, wtedy kolega Aleksander napisał, że "nie mamy już wpływu na realizację zamówienia, ponieważ zwrot środków został zlecony. Może Pan dochodzić swoich praw na drodze cywilno - prawnej". 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

blekitnastrzala
#8 Zapaleniec#

Pani Moniko pozwolę sobię na wyjaśnienie które chce zamieścić. 

Propozycja Pana Mateusza dot. 20 monet przyjełam z uśmiechem i dezaprobatę.

Pozdrawiam Panią i Pana Mateusza. 

oznacz moderatorów