Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy Państwo chcieliśmy zgłosić oszustwo i wyłudzenie pieniędzy
Prosimy o blokadę sklepu ponieważ ich działalność zagraża innym użytkownikom
Sprawa dotyczy transakcji zakupu, aukcja " Telewizor LED LG 75SM9900PLA 75" 8K UHD czarny"
nr aukcji chyba o numer 15010500017
Wiadomość wysłana do firmy TVNAMAXA
"Towar by zapakowany perfekcyjnie i widać wyraźnie ponieważ są nagrane filmiki w obcości kuriera iz Pastwo oszukujecie ludzi pąkujecie uszkodzone telewizory. Zrobiłem Screen aukcji nie mam tam informacji o tym ze to uszkodzony tv nie ma tez informacji o czym klient dowiaduje sie po wpłacie ze to wyprzedaż jakiś magazynów opakowania są uszkodzone."
@Isopack1990 Cześć. Czy możesz napisać, co dokładnie się stało i dlaczego czujesz się poszkodowany?
Cześć,
Również zostałem oszukany przez tą firmę. Sprzedali mi telewizor z wadami matrycy w postaci plam, przepakowywany(prawdopodobnie używany), z śladami ingerencji serwisowej i naklejonymi plombami sklepu w miejscach otwarcia urządzenia. Pudełko w którym dostałem urządzenie było bardzo zniszczone i obite panelami podłogowymi.
Na moje nieszczęście o wadach zorientowałem się dopiero po paru dniach użytkowania.
Próbowałem dogadać się ze sprzedawcą celem reklamacji, odpisali mi że mam im odesłać produkt, jednak pudełko było tak zniszczone że nie nadawało się do wysyłki.
Musiałem odwieźć towar osobiście blisko 100km, gdzie w sklepie podczas montażu urządzenia celem przyjęcia na reklamację telewizor przestał działać.
Co ciekawe telewizor sprawdzał kierownik sklepu i w momencie powiedział że nie przyjmie reklamacji z powodu pękniętej matrycy, gdzie na urządzeniu nie było śladu pęknięcia. Urządzenie dzień wcześniej z wadą w postaci plam, działało zostało przeze mnie sprawdzone i zapakowane w kilka warstw folii bąbelkowej.
W ich sklepie odprawili mnie z informacja ze mam probowac odzyskac pieniadze z ubezpieczenia mieszkania gdzie byl zamontowany…..
Po dalszej dyskusji z sprzedawca kazali ponownie zawiesc urzadzenie - znowu 100km gdzie po prawie dwoch tygodniach rozebrali telewizor w jakims serwisie, nie odnaszac sie do pisma reklamacyjnego a jedynie piszac o wadzie w momencie odbioru urzadzenia w ich serwisie.
Na szczescie zespół Allegro Protect stara mi sie pomóc.
Apeluje jak Pan powyzej, prosze o zablokowanie sprzedazy tego uzytkownika. To co oni wyprawiaja na tym portalu to gruba przesada i znaczaco podważa zaufanie konsumenta do Allegro
Pozdrawiam
Michał