anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem wiadomość od InPost w sprawie nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki, co zrobić?

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Witam, kupiłem 8 września produkty na Allegro, niestety odesłałem je z powrotem. Skasowałem dane a inpost grozi mi karą za odesłanie niezgodnie z regulaminem produktów. Nawet nie wiem co to było bo nie mam informacji i kupnie i odesłaniu. Czy może ktoś mi pomóc? Pozdrawiam Grzegorz [edycja]

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

pysio721220 

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pysio721220 a nie był to produkt płynny lub niebezpieczny 😞 jak uszkodził transport to będzie bolało 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Nie wiem ale albo butelka z napojem albo pół kilo mąki... 

oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Dziwne że jak do mnie szło to paczka OK a jak odesłałem z powrotem to już problem... 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pysio721220 czasem tak jest ale zwrot robiłeś Ty i jesteś odpowiedzialny za odpowiednie spakowanie 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

No dobrze. Po pierwsze jak piszę do mnie doszło i nikt nie zwrócił uwagi a ja zapakowałem z powrotem i ta sama paczka była nie zgodna. Nic się nie wylało ani nie wysypało bo doszło do sprzedawcy. Po drogie czy oni otwierają jak za komuny listy i paczki? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pysio721220 zwróć uwagę jak paczkę zapakował sprzedawca i jak spakowaną wysłałeś ją Ty . Bywa ,że otrzymuję zwroty w cienkich zrywkach z logo znanego marketu . Do paczek nikt nie zagląda , ale często nie trzeba otwierać żeby zweryfikować zawartość.

oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Był karton i czarna folia pozawijana na zewnątrz. No już się stało. Coś mogę teraz jeszcze zrobić z tym? 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pysio721220 piszesz ,, karton , folia ,, może to nie chodzi o przesyłkę nadaną przez Ciebie , bywa ,że Inpost walnie g..... i trzeba w takim wypadku zgłaszać reklamację . Skontaktuj się ze sprzedawcą i spróbuj ustalić w jakim stanie i okolicznościach otrzymał zwrot .

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@pysio721220 cóż ,  jeśli oddajesz produkt , który łatwo może ulec uszkodzeniu i tym samym uszkodzić inną przesyłkę to zapakuj tak ,żeby to się nie stało . Inpost może Cię pociągnąć do odpowiedzialności materialnej za uszkodzenie innej przesyłki , może niewiele , a może ....

oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Na razie pogroziło palcem tak bym powiedział... Mogę podesłać tego e maila? 

oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Szanowni Państwo,

 

   w związku z nadaniem przesyłki o nr 600000947205500024000227 pragniemy poinformować, że zgodnie z regulaminem InPost do paczki, której zawartość lub wadliwe opakowanie spowodowały uszkodzenia innych paczek, uszkodzenia urządzeń magazynowych lub pojazdów, spowodowały konieczność użycia dodatkowych środków celem zabezpieczenia pomieszczeń lub pojazdów i urządzeń, może zostać doliczona dopłata regulaminowa w wysokości 99zł za pierwszą paczkę i 999zł za każdą następną w ciągu roku od pierwszego stwierdzonego przypadku.

W szczególności odnosi się to do przesyłek z zawartością niebezpieczną i podlegającą konwencji ADR która jest zakazana i wyłączona z przewozu.

Prosimy o właściwe zabezpieczenie wysyłanych paczek i wstrzymanie wszystkich wysyłek których zawartość może być niebezpieczna.

 

Informacje o powyższym znajdą Państwo w dokumentach opublikowanych na naszej stronie internetowej:

 

Regulamin świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o. § 5

Regulamin świadczenia usług pocztowych i przewozowych przez InPost Sp. z o.o. § 6.6.7.8

 

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @pysio721220,

uprzejmie proszę o podjęcie kontaktu w tej sprawie bezpośrednio na adres, z którego otrzymali Państwo wspomnianą wiadomość mailową używając opcji "Odpowiedź wszystkim".

Dodam, że jeśli nie zgadzają się Państwo z naliczanymi opłatami, mają Państwo prawo do zgłoszenia oficjalnej reklamacji. W tym celu proszę o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje.

Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów

pysio721220
#8 Zapaleniec#

Tak, no pisałem to idzie jak krew z nosa, czy nie można napisać jak w przysłowiu dziad krowie na granicy - 8 września wysłał pan napój i się zbił i wylał. Musi pan zapłacić odszkodowanie. I już . To jakieś kręcenie i tajemnice. Nie wiem czy mam coś płacić czy nie bo nic nie napisali na razie. Więc nie mogę raczej zareklamować. 

oznacz moderatorów