Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam , przy każdym zamówieniu dostaje co najmniej 5 maili, odznaczyłam już wszystkie zgody na otrzymywanie powiadomień i nadal je dostaje , czy da się to jakoś inaczej wyłączyć ? przeszukałam już całe konto i nic ... 😞
Bo te maile mogą iść bezpośrednio z automatów sprzedających, sysemów wspierających sprzedaż i zależy co tam poustawiali.
np.
1. dziękujemy za zakup
2. właśnie przystępujemy do pakowania paczki
3. spakowaliśmy i czeka na kuriera
4. odebrał
5. w załączniku paragon
6. poprosimy o opinię
Taki problem już był opisywany i właśnie wyłączenie maili jest niemożliwe, niestety.
@Client:42564228 zarządzać powiadomieniami możesz w dowolnym momencie tutaj, ale zaznaczam, że nie wszystkie maile związane z transakcją da się wyłączyć.