Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem kilka koszulek z voucherem podarunkowym, wybrałem rozmiar większy niż zwykle, ale gdy dotarło zamówienie koszulki mi nie pasowały, kiedy dokonuję zwrotu, wartość bonu nie pojawia się, to znaczy powiedzieć, że nic nie zwrócą i straciłem bonus?
Regulamin: W przypadku skorzystania przez Użytkownika z uprawnienia do zwrotu (odstąpienia od umowy) Towarów nabytych w Serwisie, opłaconych Kartą Podarunkową, kwota stanowiąca równowartość zwróconego Towaru zostanie zwrócona Użytkownikowi. Jeżeli Użytkownik nie otrzyma zwrotu w postaci nowej Karty Podarunkowej o wartości pierwotnej, każdorazowo powinien skontaktować się z Wydawcą na adres karty@allegro.pl.
Po dokonaniu zwrotu, zgodnie z ustawą, umowa jest niezawarta, więc pełna wartość bonu powinna wrócić.
@xyz96 Kupujący zwraca towar a sprzedawca to co dostał czyli kasę za towar, sprzedawca nie posiada wiedzy jakim bonem płacił i o jakiej wartości, bon to odrębna umowa i jest to usługa elektroniczna która po wykorzystaniu nie podlega zwrotowi lub na zasadach regulaminu właściciela karty 😞 Są to dwie odrębne transakcje 😉
Po odstąpieniu od umowy ze sprzedawcą jest ona w świetle przepisów niezawarta - nie było zakupu. Jeśli nie było zakupu, kod nie powinien przepadać.