Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam następujący problem.
Kupiłam przedmiot u sprzedającego za 36.99 (wszystko wliczone itd.) pieniądze z konta pobrało natychmiast, ale pisze "płatność anulowana". Płaciłam BLIKiem. W aplikacji banku nie pokazało mi, że pieniądze z konta zostały pobrane i za tym idzie to, że nie mam jak pobrać potwierdzenia, że ZAPŁACIŁAM za przedmiot.
Co robić? :x
Z góry dziękuje za pomoc :<
@Client:69793559 ponowić, a podwójnie pobrana kwota wróci na konto po 2 -3 dniach 🙂
@Client:69793559 Płatność anulowana nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie automatycznie po 2-3 dniach. W zakładce Kupione już teraz kliknij Ponów płatność, wpłata zostanie z konta pobrana po raz drugi i dotrze do sprzedawcy. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.
Poczekam do jutra, bo miną trzy dni. A jeśli mi nie wrócą te pieniądze, to co wtedy?
Czasem tak się zdarza, wtedy pisz do Allegro w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Niestety Allegro nie zabezpiecza systemowo przed sytuacjami, w których płatność nie jest zrealizowana pomimo tego, że pieniądze z konta znikają.
Super, dzięki wielkie! Pozdrawiam ❤️
❤️ 🙂