anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność anulowana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:69793559
#2 Obserwator#

Witam, mam następujący problem. 
Kupiłam przedmiot u sprzedającego za 36.99 (wszystko wliczone itd.) pieniądze z konta pobrało natychmiast, ale pisze "płatność anulowana". Płaciłam BLIKiem. W aplikacji banku nie pokazało mi, że pieniądze z konta zostały pobrane i za tym idzie to, że nie mam jak pobrać potwierdzenia, że ZAPŁACIŁAM za przedmiot. 

Co robić? :x 
Z góry dziękuje za pomoc :<

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:69793559 ponowić, a podwójnie pobrana kwota wróci na konto po 2 -3 dniach 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:69793559 Płatność anulowana nie dotrze do sprzedawcy, tylko wróci do Ciebie automatycznie po 2-3 dniach. W zakładce Kupione już teraz kliknij Ponów płatność, wpłata zostanie z konta pobrana po raz drugi i dotrze do sprzedawcy. Możesz wstrzymać się z ponowieniem płatności do czasu powrotu pierwszej wpłaty.

oznacz moderatorów
Client:69793559
#2 Obserwator#

Poczekam do jutra, bo miną trzy dni. A jeśli mi nie wrócą te pieniądze, to co wtedy?

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Czasem tak się zdarza, wtedy pisz do Allegro w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Niestety Allegro nie zabezpiecza systemowo przed sytuacjami, w których płatność nie jest zrealizowana pomimo tego, że pieniądze z konta znikają.

oznacz moderatorów
Client:69793559
#2 Obserwator#

Super, dzięki wielkie! Pozdrawiam ❤️ 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

❤️  🙂

oznacz moderatorów