anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność Blik. Sprzedawca nie otrzymał pieniedzy

Sabrinka007
#7 Wielbiciel#

Witam. Proszę o pomóc w dniu wczorajszym zakupiłam przedmioty. Kwota została zabrana z mojego konta - płatność Blik. Wchodząc dziś na konto allegro pisze że sprzedawca nie otrzymał pieniedzy. Co w takiej sytuacji? Proszę o pomóc.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Sabrinka007 Sprzedawca powinien otrzymać tę wpłatę natychmiast. Pisz tu i żądaj wyjaśnień:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ae04d8f-2433-4f54-98dd-99f2ed4fcb0b&subjectId=901c8722-a...

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jaki masz status tej wpłaty w zakładce Kupione? Rozpoczęta, anulowana, nieudana? Jeśli anulowana lub nieudana, kliknij tam Ponów wpłatę. Pieniądze pobrane wczoraj wrócą na Twoje konto automatycznie po 2-3 dniach.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie otrzymał bo może nie dokończyłeś zakupu. Musisz sprawdzić status tego zakupu.

oznacz moderatorów