Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule. Nie mogę zapłacić przez Google Pay. Wcześniej nie miałem z tym problemu.
Druga sprawa to dlaczego Google Pay jest dostępne tylko z poziomu aplikacji, a nie ma tej metody płatności w przeglądarce?
@socha_pasieka Możesz przesłać zrzut ekranu z widokiem komunikatu błędu? Przekażę Twoje zgłoszenie do konsultacji z zespołem technicznym.
Nie wykluczamy, że w przyszłości ta metoda zapłaty będzie dostępna również w przeglądarce. Obszar płatności jest wciąż rozwijany.
@socha_pasieka Dziękuję za zrzut. Czy masz możliwość skorzystania z innego połączenia internetowego, żeby sprawdzić czy problem wtedy również będzie występować?
Połączenie nie ma znaczenia. Sprawdzane na danych komórkowych, oraz przez dwie różne sieci wifi.
@socha_pasieka Konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@socha_pasieka Zespół techniczny nie potwierdził błędów po stronie naszego systemu. W tej sytuacji sugeruję, żebyś skorzystał z tej instrukcji. Jeśli to nie pomoże, konieczny będzie kontakt z obsługą Google.
Problem nie leży po stronie Google Pay. Korzystam na co dzień z tej płatności i nie mam z nią żadnych problemów (płatności w sklepach, stacjach benzynowych lub innych sklepach internetowych). Problem dotyczy tylko zakupów na allegro.