anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

płatność kartą

pgateam
#8 Zapaleniec#

przy próbie płatności kartą zapisaną w allegro mam informację "nieudana" kartę usuwałem z allegro i dodawałem ponownie niestety nadal jest problem

 

środki są na karcie oraz limity odpowiednio ustawione

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

markam43
#13 Ambasador#

@pgateamPieniądze zostały pobrane z karty? Jeśli tak, środki wrócą w ciągu około 3 dni. W zakładce Kupione Ponów płatność i zmień metodę płatności - na przykład zapłać przelewem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pgateam@markam43  dobrze Ci poradził, możesz opłacić zakupy wybierając inną metodę płatności w zakładce “Kupione”. W sprawie problemów z kartą skontaktuj się proszę z bankiem, który wydał Twoją kartę.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pgateam
#8 Zapaleniec#

PayU technicznie powiązane jest jedynie ze stroną 3d.secure, w innym przypadku nie jesteśmy w stanie pomóc, proszę skontaktować się z Allegro.

bank również po analizie logów twierdzi iż problem jest po stronie allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pgateam jest to związane ze zmianą podejścia banku do płatności z wykorzystaniem zapisanych kart. Obecnie można opłacić transakcje kartą podając jej dane. Po wybraniu metody płatności kartą należy wybrać opcję zapłaty bez zapisywania jej na koncie. Wtedy przez kolejne cztery płatności, problem nie powinien się pojawić. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sytuacji, aby można było korzystać z zapisanych kart tak jak wcześniej. Tymczasowo korzystaj proszę z innych metod płatności.      

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

makoszczak3
#8 Zapaleniec#

U mnie ten sam problem, nawet jak próbuję nie zapisaną kartą

oznacz moderatorów

makoszczak3
#8 Zapaleniec#

Bzdura to co piszę moderatorka, małe kwoty przechodzą a powyżej 30 euro nie, allegro przespało zmianę przepisów

oznacz moderatorów

pgateam
#8 Zapaleniec#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pgateam @makoszczak3 Zmiana podejścia banku jest związana z unijną dyrektywą o której piszecie. Problem faktycznie ma związek z nowym systemem zabezpieczeń, który został wprowadzony przy płatności kartą. Jeśli podajecie dane karty i PIN, a mimo tego problem nie ustępuje, zgłoście się proszę do banku, który wydał kartę.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

makoszczak3
#8 Zapaleniec#

To wy macie problem z merchantem, w banku jest wszystko ok

oznacz moderatorów

makoszczak3
#8 Zapaleniec#

Wasz merchant nie wysyła do banku zapytania

oznacz moderatorów

pgateam
#8 Zapaleniec#

chciałbym podać te dane ale w moim wypadku jest tak:

1. podaje dane karty 

2. widzę redirect na stronę payu (strona nawet się nie wyświetla)

3. redirect na stronę ing 3d secure (strona również się nie wyświetla)

4. automatyczny powrót to allegro i status płatności "nieudana"

oznacz moderatorów

pgateam
#8 Zapaleniec#

odpowiedź z banku

Szanowni Państwo,
od 29 grudnia 2020 dostosowaliśmy proces silnego uwierzytelnienia (SCA) dla transakcji kartami płatniczymi w internecie.
Dlaczego wprowadzamy tę zmianę i czego ona dotyczy?

Wprowadzane zmiany to efekt dyrektywy unijnej PSD2, której celem jest między innymi zwiększenie bezpieczeństwa przy płatnościach internetowych. W związku z tym zmodyfikowaliśmy zasady potwierdzania transakcji internetowych.
Zmiany obejmują wszystkie karty debetowe, kredytowe oraz przedpłacone Visa i Mastercard, również płatności Apple Pay i Google Pay w internecie.
Oznacza to, że przy płatności kartą w internecie będą Państwo częściej niż dotychczas proszeni o jej potwierdzenie z 3DSecure.

Odrzucone transakcje
Nie wszyscy agenci rozliczeniowi są przygotowani do zmian między innymi firmy Google, Facebook, Paypal, Adobe, Zara, Allegro payu, orlenpay, **piiip**, Booking.com, Massimodutti, Vinted, STEAMGAMES.COM, Revolut, playstationnetwork, AIRBNB, VIATOLL.PL, INTERCITY. Dlatego transakcje zostały odrzucone.
Mogą Państwo wykonać transakcję korzystając z Apple Pay, Google Pay do momentu zaktualizowania przez agentów systemów do dyrektywy unijnej PSD2.


oznacz moderatorów

makoszczak3
#8 Zapaleniec#

I co wy na to allegro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pgateam @makoszczak3 Pracujemy nad poprawą tej sytuacji, mam nadzieję, że ten problem szybko uda się wyeliminować. Na razie mogę Was jedynie poprosić o korzystanie z innych metod płatności.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

janczez1
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, od początku roku nie mogę zapłacić za zakupy kartą kredyt ING wydaną do konta firmowego. Bank twierdzi, że problem jest po stronie Allegro, które nie dostosowało systemu do weryfikacji płatności. Nie chce mi się w to wierzyć. Czy istnieje jakieś rozwiązanie tego problemu? Jan

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@janczez1 Od nowego roku zmieniły się zasady płatności kartą, każdorazowo trzeba podawać dane karty itp. O szczegóły i swój przypadek zapytaj na czacie Allegro; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a6fe4e24-acd7-4b52-b57f-1abd203cbd12

oznacz moderatorów

janczez1
#1 Nowicjusz#

Dziękuję

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@janczez1 sprawdź w systemie ING czy masz ustawioną dodatkową weryfikację. Może to być PIN do karty albo logowanie do systemu 🙂

oznacz moderatorów

janczez1
#1 Nowicjusz#

W moim systemie jedyną edytowalną opcją dodatkowej weryfikacji jest numer telefonu. Zresztą dodatkowa weryfikacja hulała bez problemu na tej karcie przy płatnościach w sklepach internetowych.

oznacz moderatorów