Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zapłaciłem za zakupy z koszyka allegro, środki z konta bankowego zostały pobrane, ale w statusie płatności mam "płatność nieudana". Co robić?
Nieudana tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
jak tu to masz opcję 'ponów płatność" a tamta wróci sama w ciągu kilku dni.
Ale środki mi pobrało z konta, a system wyrzuca, że płatność nie udana. No to jak to tak? Jaką mam gwarancję, że wróci ? Gdzie nam to zgłosić?
Zgłaszać możesz tu na forum , jutro ale nikt nic innego Ci nie odpisze. Tak działa system.
Opcje są dwie:
1 - płatność zaksięguje się za jakiś czas i status zostanie zaktualizowany - zerknij rano
2 - wystąpił błąd przy płatności i środki same wrócą w ciągu kilku dni na konto
Nieudana się nie aktualizuje.
@komis-bell napisał(a):
Opcje są dwie:
1 - płatność zaksięguje się za jakiś czas i status zostanie zaktualizowany - zerknij rano
2 - wystąpił błąd przy płatności i środki same wrócą w ciągu kilku dni na konto
Faktycznie. No to zostaje opcja nr 2.