Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od rana nie udaje mi się zapłacić za żadne zakupy na Allegro.
Płatność przelewem przez PayU i bank Millennium.
Wszystko przebiega normalnie - przekierowanie do banku, akceptacja przelewu przez bank...
do momentu powrotu na stronę Allegro. Tam informacja "czekamy na potwierdzenie przelewu", a w zakładce Moje Zakupy informacja "Płatność nieudana".
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Dziękuję - maniuchna
@maniuchna Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem? Jeśli bank nie potwierdzi problemu po swojej strnonie, proszę Cię o sygnał.
Okazało się, że problem faktycznie jest w banku. Ponoć przekroczyłam limit transakcji, którego tak naprawdę nie przekroczyłam... 🙂
Dziękuję i przepraszam wszystkich za kłopot.
Problem od przeszło dwóch tygodni,nikt nic nie wie wszyscy badają sprawę....
Bank też ma to w "nosie"
Jeżeli możesz skorzystać z komputera to tak opłacisz zakupy.
Problem może wynikać z Androida lub emui poszczególnych telefonów,na windows nie ma problemu
Ale ja właśnie mam problem z windowsem! Przez androida też się z resztą nie udało...
A jaki to bank? jak nie zauważyłem żadnych problemów na Windowsie.
Przelew z Millennium przez PayU. Jeden o świcie udało mi się wykonać 🙂
@LEW433 napisał(a):A jaki to bank? jak nie zauważyłem żadnych problemów na Windowsie.