anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nieudana - nie mogę opłacić zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
maniuchna
#8 Zapaleniec#

Od rana nie udaje mi się zapłacić za żadne zakupy na Allegro.

Płatność przelewem przez PayU i bank Millennium.

Wszystko przebiega normalnie - przekierowanie do banku, akceptacja przelewu przez bank...

do momentu powrotu na stronę Allegro. Tam informacja "czekamy na potwierdzenie przelewu", a w zakładce Moje Zakupy informacja "Płatność nieudana".

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Dziękuję - maniuchna

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@maniuchna Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem? Jeśli bank nie potwierdzi problemu po swojej strnonie, proszę Cię o sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
maniuchna
#8 Zapaleniec#

Okazało się, że problem faktycznie jest w banku. Ponoć przekroczyłam limit transakcji, którego tak naprawdę nie przekroczyłam... 🙂

Dziękuję i przepraszam wszystkich za kłopot.

oznacz moderatorów
fraqson
#7 Wielbiciel#

Problem od przeszło dwóch tygodni,nikt nic nie wie wszyscy badają sprawę....

Bank też ma to w "nosie"

Jeżeli możesz skorzystać z komputera to tak opłacisz zakupy.

Problem może wynikać z Androida lub emui poszczególnych telefonów,na windows nie ma problemu

oznacz moderatorów
maniuchna
#8 Zapaleniec#

Ale ja właśnie mam problem z windowsem! Przez androida też się z resztą nie udało...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A jaki to bank? jak nie zauważyłem żadnych problemów na  Windowsie.

oznacz moderatorów
maniuchna
#8 Zapaleniec#

Przelew z Millennium przez PayU. Jeden o świcie udało mi się wykonać 🙂

 


@LEW433  napisał(a):

A jaki to bank? jak nie zauważyłem żadnych problemów na  Windowsie.


 

oznacz moderatorów