anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność nieudana

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:109020142
#7 Wielbiciel#

Przelew został opłacony, ale w zamówieniu mam taki komunikat:

 

Płatność nieudana

Opłać je, żeby otrzymać przesyłkę jak najszybciej. Zazwyczaj masz na to 7 dni od zakupu. Później anulujemy zakup. 

 

W takim przypadku pieniądze zostaną zwrócone i trzeba będzie zapłacić ponownie?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:109020142 Nieudana płatność w ciągu 3 dni wróci na konto.
Zamówienie trzeba opłacić ponownie.

Rozumiem, że zamówienie jest widoczne w zakładce moje zakupy?

oznacz moderatorów
Client:109020142
#7 Wielbiciel#

Tak, widzę to zamówienie. I pisze, że musi dokonać nowej wpłaty. Аle zamówienie nie zostało jeszcze anulowane

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:109020142 Jeśli nie opłacisz zamówienia ponownie to po 7 dniach automatycznie się ono anuluje.

oznacz moderatorów
Client:109020142
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, w tym wypadku poczekam na zwrot i ponownie złożę zamówienie.

oznacz moderatorów