Client:109020142
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2024
13:45
Przelew został opłacony, ale w zamówieniu mam taki komunikat:
Płatność nieudana
Opłać je, żeby otrzymać przesyłkę jak najszybciej. Zazwyczaj masz na to 7 dni od zakupu. Później anulujemy zakup.
W takim przypadku pieniądze zostaną zwrócone i trzeba będzie zapłacić ponownie?
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
komis-bell
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2024
13:50
@Client:109020142 Nieudana płatność w ciągu 3 dni wróci na konto.
Zamówienie trzeba opłacić ponownie.
Rozumiem, że zamówienie jest widoczne w zakładce moje zakupy?
oznacz moderatorów
Client:109020142
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2024
14:10
Tak, widzę to zamówienie. I pisze, że musi dokonać nowej wpłaty. Аle zamówienie nie zostało jeszcze anulowane
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2024
14:14
@Client:109020142 Jeśli nie opłacisz zamówienia ponownie to po 7 dniach automatycznie się ono anuluje.
oznacz moderatorów
Client:109020142
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-01-2024
14:15
Dziękuję, w tym wypadku poczekam na zwrot i ponownie złożę zamówienie.
oznacz moderatorów