Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przelew został opłacony, ale w zamówieniu mam taki komunikat:
Płatność nieudana
Opłać je, żeby otrzymać przesyłkę jak najszybciej. Zazwyczaj masz na to 7 dni od zakupu. Później anulujemy zakup.
W takim przypadku pieniądze zostaną zwrócone i trzeba będzie zapłacić ponownie?
@Client:109020142 Nieudana płatność w ciągu 3 dni wróci na konto.
Zamówienie trzeba opłacić ponownie.
Rozumiem, że zamówienie jest widoczne w zakładce moje zakupy?
Tak, widzę to zamówienie. I pisze, że musi dokonać nowej wpłaty. Аle zamówienie nie zostało jeszcze anulowane
@Client:109020142 Jeśli nie opłacisz zamówienia ponownie to po 7 dniach automatycznie się ono anuluje.
Dziękuję, w tym wypadku poczekam na zwrot i ponownie złożę zamówienie.