Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@grzechug76 anuluj ją po ok.5 minutach i ponów.
ponowiłem wcześnie jeszcze raz i to samo
Zmień metodę płatności.
Odśwież przeglądarkę i wtedy spróbuj ponownie.Wyjdź, zamknij Allegro i zaloguj się powtórnie.
@grzechug76 czasami tak się zdarza, u mnie ostatnio klientka kilkakrotnie ponawiała płatność. Udało jej się zapłacić po 3 dniach 🙂
@konto zamknięte u mnie często takie nieudane płatności kończą się kolejnymi zakupami przez klientów 🙂 Jak do tej pory rekordzistka kupowała chyba 6 albo 7 razy pod rząd, aż w końcu zapłaciła 😄
A później Allegro się dziwi, że sprzedawcy wysyłają dużo wniosków o zwrot prowizji 😉
ale jak jest płatność nieudana to znaczy że z konta nie zejdzie i mogę ponowić zakup kolejny raz ???
Sprawdzaj konto, czasem może być płatność nieudana, a z konta pieniądze pobiera.
@grzechug76 jest różnie. Ja kiedyś czekałem tydzień na przesyłkę, będąc przekonanym, że moja płatność przeszła. Później okazało się, że nie pobrało kasy z konta a płatność była cały czas "rozpoczęta". Innym razem pobrało kasę z konta, a płatność nadal była w takim statusie. Dopiero wysłanie potwierdzenia z banku do Allegro spowodowało, że zaczęli to wyjaśniać i po 1 czy 2 dniach, zaksięgowali jakoś ręcznie tą wpłatę.
Ten błąd jest już od ok. 10 lat. Nie wiem dlaczego do tej pory nie potrafią sobie z nim poradzić.
@konto zamknięte "Ten błąd jest już od ok. 10 lat. Nie wiem dlaczego do tej pory nie potrafią sobie z nim poradzić." - bo programiści, którzy go wprowadzili, już dawno nie pracują w allegro, a nowi nie do końca ogarniają, co kodują😛
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@konto zamknięte ja kiedyś miałam ostatnie 2szt. produktu, a klientowi płatność nie przechodziła, ale był uparty. Ja wznawiałam aukcję, a on robił kolejne zamówienie i tak 4 razy. Myślałam, że będzie problem ze zwrotem prowizji, ale dostałam zwrot bezproblemowo 🙂
U nas rekordzista w ciągu 15minut kupił ten sam produkt 11 razy 😄
Dopiero jak szef wysłał maila do kupującego z zapytaniem ile jeszcze razy dokona zakupu, to w końcu zapłacił 😄