anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Raty zero wniosek

Client:29294786
#1 Nowicjusz#

Witam, chciałam dokonac zakupu na raty zero, jednakże w starym wniosku widnieje inny numer telefonu niż mam obecnie. Przez co nie mogę dokonać finalizacji ratalnej. Bo potrzebuje kodu SMS. Gdzie mogłabym zmienić go na aktualny?? przeszukałam chyba już wszystko i nigdzie nie widzę takiej możliwości 😕 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Numer telefonu w ustawieniach konta zmienisz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/dane-konta/

Jeśli masz problem z dokończeniem i zatwierdzeniem wniosku ratalnego, nie kończ go, nie wiąże się to z żadnymi konsekwencjami. Zacznij proces zakupu na raty od początku.

oznacz moderatorów