anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność PayU

marlena19906543
#1 Nowicjusz#

Witam, kupiłam parę rzeczy od hurtnia_pl przelałam pieniążki przez PayU na aplikacji sprawdzam ze zamówienie anulowane a pieniążki z konta przez PayU pobrane. Oczywiście posiadam dowód wpłaty. Pisałam do hurtnia_pl to oni pieniążków nie otrzymali. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@marlena19906543 Płatność anulowana nie dotrze do sprzedającego i wróci do Ciebie w czasie około 3 dni. Aby sprzedający otrzymał wpłatę, w zakładce Kupione kliknij Ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/statusy-platnosci/dlaczego-moja-wplata-ma-status-rozpoczeta-...

oznacz moderatorów