anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność przelewem tradycyjnym a zwrot wpłaty "na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup"

narja
#2 Obserwator#

 

 Dużo kupuję na allegro to czasami zdarza mi się coś zwracać. Zawsze jak opłacałam przelewem tradycyjnym to miałam "zwrot na na saldo PayU" i pieniądze pojawiały się na tym saldzie od razu po e-mailu o zwrocie. Tym razem znowu płaciłam przelewem tradycyjnym, ale sprzedawca zwrócił metodą zwrotu wg automatycznego  e-maila z allegro "zwrot na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup", maila dostałam 2.10, do dziś nie mam pieniędzy ani na koncie allegro finanse, ani na koncie bankowym.  Nie wiem, czy mam czekać jeszcze kilka dni, czy do kogoś już pisać, no bo jak mi zwrócą "na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup", skoro płaciłam przelewem tradycyjnym?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze powinny być w zakładce Allegro Finanse. Upomnij się o nie na czacie Allegro (będzie szybciej) lub przez formularz kontaktowy tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

narja
#2 Obserwator#

No właśnie w zakładce allegro finanse ich nie ma, spróbuję z tym czatem, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów

narja
#2 Obserwator#

No i porozmawiałam na czacie i nic się nie dowiedziałam, będą się kontaktować z operatorem płatności.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Czyli nie oddali Ci pieniędzy. Pilnuj tego i pisz ponownie do skutku - teraz już przez formularz. Dostaniesz odpowiedź mailem. Na takiego maila możesz wielokrotnie odpowiadać, zachowując ciągłość korespondencji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@narja Sprawa wymaga wyjaśnienia z operatorem płatności, stąd też tak jak poinformował Cię nasz pracownik, wkrótce otrzymasz maila potwierdzającego naszą korespondencję z operatorem w tej sprawie. Proszę jednak jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas informacje w tej sprawie, gdy tylko uda się ją rozwiązać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:82263490
#7 Wielbiciel#

Jestem w podobnej sytuacji również płaciłam przelewem tradycyjnym i nie dostałam jeszcze żadnej informacji co ze zwrotem pieniędzy za nie otzymana przesyłkę

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:82263490 czy chodzi o zamówienie nr. 871f1c92-f2a9-11eb-8534-c352571f48e5 z 01.08.2021r? Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę 13.08.2021r. czy otrzymałaś od nas e-maila z taką informacją? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów