Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dużo kupuję na allegro to czasami zdarza mi się coś zwracać. Zawsze jak opłacałam przelewem tradycyjnym to miałam "zwrot na na saldo PayU" i pieniądze pojawiały się na tym saldzie od razu po e-mailu o zwrocie. Tym razem znowu płaciłam przelewem tradycyjnym, ale sprzedawca zwrócił metodą zwrotu wg automatycznego e-maila z allegro "zwrot na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup", maila dostałam 2.10, do dziś nie mam pieniędzy ani na koncie allegro finanse, ani na koncie bankowym. Nie wiem, czy mam czekać jeszcze kilka dni, czy do kogoś już pisać, no bo jak mi zwrócą "na instrument płatniczy, z którego opłacono zakup", skoro płaciłam przelewem tradycyjnym?
Pieniądze powinny być w zakładce Allegro Finanse. Upomnij się o nie na czacie Allegro (będzie szybciej) lub przez formularz kontaktowy tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
No właśnie w zakładce allegro finanse ich nie ma, spróbuję z tym czatem, dziękuję 🙂
No i porozmawiałam na czacie i nic się nie dowiedziałam, będą się kontaktować z operatorem płatności.
Czyli nie oddali Ci pieniędzy. Pilnuj tego i pisz ponownie do skutku - teraz już przez formularz. Dostaniesz odpowiedź mailem. Na takiego maila możesz wielokrotnie odpowiadać, zachowując ciągłość korespondencji.
@narja Sprawa wymaga wyjaśnienia z operatorem płatności, stąd też tak jak poinformował Cię nasz pracownik, wkrótce otrzymasz maila potwierdzającego naszą korespondencję z operatorem w tej sprawie. Proszę jednak jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas informacje w tej sprawie, gdy tylko uda się ją rozwiązać.
Jestem w podobnej sytuacji również płaciłam przelewem tradycyjnym i nie dostałam jeszcze żadnej informacji co ze zwrotem pieniędzy za nie otzymana przesyłkę
@Client:82263490 czy chodzi o zamówienie nr. 871f1c92-f2a9-11eb-8534-c352571f48e5 z 01.08.2021r? Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę 13.08.2021r. czy otrzymałaś od nas e-maila z taką informacją?