Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Piszę z zapytaniem, czy ktoś miał może taka sytuację, kiedy Klient wybrał płatność przelewem zwykłym, dokonał płatności osobnym przelewem na konto payu - informuje że kwota zeszła mu z konta, a my jako sprzedawca jej nie otrzymaliśmy od payu i transakcja w panelu ma cały czas status rozpoczętej. Był to jeden przelew zwykły na rachunek payu(który wyświetlił się Klientce po zakupie, natomiast nie było to nasze konto firmowe) do trzech sprzedawców i tylko ponoc do nas jedynych ten przelew nie dotarł. Czy jest możliwe dokonanie przelewu bezpośrednio na rachunek payu, który pojawia się po zakupie (tak twierdzi Klientka) a także ze zszedł on Klientce z konta dotarł do dwóch innych sprzedawców a my nie mamy nawet śladu po płatności na wyciągu ani we wpłatach payu w panelu?
speed-spirit Są tylko 2 możliwości . Błędnie wypełniony druk przekazu . Przelew wykonany na Poczcie , a ten idzie 3-4 dni i może jeszcze nie pora .
@speed-spirit To się nazywa przelew tradycyjny przez PayU. Klient otrzymuje rachunek bankowy należący do PayU i wykonuje na ten rachunek przelew ze swojego banku lub na poczcie. Pieniądze są potem przekazywane sprzedawcy lub kilku sprzedawcom. Taki przelew dochodzi w nieco dłuższym czasie od tak zwanych "szybkich płatności". Trwać to może 1-3 dni robocze. Skoro klientka zapłaciła tą metodą i pieniądze z konta zostały pobrane, a dodatkowo inni sprzedawcy już wpłaty otrzymali, to płatność jest udana. Widocznie tylko Wam jeszcze Allegro wpłaty nie przekazało. Poczekajcie.
Dziękuję za odpowiedź. Dokładnie, ale jest możliwe że przelew idzie od 20 września-bo wtedy właśnie Klientka dokonała jednego zbiorczego przelewu
@speed-spirit Skoro z tej płatności dwóch sprzedawców już dostało pieniądze, a Wy nie, to jest to możliwe. Wygląda na to, że PayU blokuje środki.
A jest jakaś przyczyna dlaczego od 5 dni roboczych payu może blokować środki - czy to tylko temat na reklamację
Gdyby payu zrealizowało przelew to zarówno Ty jak i klientka otrzymaliby informacje emailem o zaksięgowaniu środków na koncie sprzedającego. Jeśli nie otrzymaliście takiej informacji i status zamówienia nie zmienił się na opłacone, to choćby do było nieprawdopodobne to to najwidoczniej jest możliwe. Taki przelew realizowany jest nawet 3dni robocze. Klientka powinna złożyć reklamację do Allegro, lub sprawdzić czy nie otrzymała / otrzyma w najbliższym czasie zwrotu.
Dziękuję za odpowiedź. Klientka nie otrzymała zwrotu ani my płatności ani maili potwierdzających wpłatę. Doradzimy skontaktowanie się z allegro w celu wyjaśnienia sprawy z płatnością. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc