Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dnia 25.02.2024 o godz 12:45 zakupiłem kabel do ładowania telefonu i otrzymałem email z potwierdzeniem że dokonałem takiego zakupu. Dzisiaj chciałem sprawdzić jak tam paczka a tu wiedzę że płatność nadal w toku więc anulowałem i opłaciłem ponownie. Za zakup płaciłem kuponem a za wysyłkę z konta. Nie wiem co się stało i co to było. Na koncie bankowym nie widzę obciazez z kwota wysyłki więc nie wiem co to był.
Czy jest możliwość że mi ściągnęło dwa razy kwotę za przesyłkę z konta bankowegi? Na koncie bankowym nie widzę potwierdzenia z dnia 25.02 że coś mi ściągnęli ale email potwierdzający dostałem. Teraz jest już ok bo tamto anulowałem i zapłaciłem ponownie.