anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność się nie udała

Kotlik19
#8 Zapaleniec#

Witam. Dnia 25.02.2024 o godz 12:45 zakupiłem kabel do ładowania telefonu i otrzymałem email z potwierdzeniem że dokonałem takiego zakupu. Dzisiaj chciałem sprawdzić jak tam paczka a tu wiedzę że płatność nadal w toku więc anulowałem i opłaciłem ponownie. Za zakup płaciłem kuponem a za wysyłkę z konta. Nie wiem co się stało i co to było. Na koncie bankowym nie widzę obciazez z kwota wysyłki więc nie wiem co to był. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Kotlik19 Widzę, że obecnie zamówienie jest już prawidłowo opłacone. Czy możesz do precyzować, co mogę dla Ciebie zrobić? 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Kotlik19
#8 Zapaleniec#

Czy jest możliwość że mi ściągnęło dwa razy kwotę za przesyłkę z konta bankowegi? Na koncie bankowym nie widzę potwierdzenia z dnia 25.02 że coś mi ściągnęli ale email potwierdzający dostałem. Teraz jest już ok bo tamto anulowałem i zapłaciłem ponownie. 

oznacz moderatorów