Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, płatność od 11 kwietnia jest w toku, klient nie zapłacił a kupił. co zrobić poniważ bardzo spadły mi procenty co do wysyłki.
@katlap Nie opłacone transakcje nie wpływają na jakość .
To ciekawe ponieważ miała tylko jedno zamówienie które nie zostało opłacone , bo płatność w toku i z 93 %, spadło mi na 80 % a tu powód wysyłka w terminie. Więc to wpływa na jakość, co mam zrobić z tym zamówieniem, anulkować
@katlap Może kupujący wybrał formę wysyłki "za pobraniem " o ile taką formę udostępniasz? Normalna wysyłka która jest nieopłacona nie wpływa na jakość czasu dostawy.
Adres do wysyłki się nie pojawiła w panelu, wiec nie mam gdzie tego wysłac
@katlap jeśli transakcja nie została zakończona przez kupującego , na pewno nie jest to przyczyną spadku punktów , poszukaj innej przyczyny .