anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku od kupujacego

MAMY ROZWIĄZANIE!
katlap
#8 Zapaleniec#

Witam, płatność od 11 kwietnia jest w toku, klient nie zapłacił a kupił. co zrobić poniważ bardzo spadły mi procenty co do wysyłki. 

 

https://salescenter.allegro.com/funds-and-operations-history?query=3dbf05a6-171b-11f0-b890-61bbcc947...

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
mdrogeria
#21 Demiurg#

@katlap Nie opłacone transakcje nie wpływają na jakość .

oznacz moderatorów
katlap
#8 Zapaleniec#

To ciekawe ponieważ miała tylko jedno zamówienie które nie zostało opłacone , bo płatność w toku i z 93 %, spadło mi na 80 % a tu powód wysyłka w terminie. Więc to wpływa na jakość, co mam zrobić z tym zamówieniem, anulkować

 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@katlap Może kupujący wybrał formę wysyłki "za pobraniem " o ile taką formę udostępniasz? Normalna wysyłka która jest nieopłacona nie wpływa na jakość czasu dostawy.

oznacz moderatorów
katlap
#8 Zapaleniec#

Adres do wysyłki  się nie pojawiła w panelu, wiec nie mam gdzie tego wysłac

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@katlap jeśli transakcja nie została zakończona przez kupującego , na pewno nie jest to przyczyną spadku punktów , poszukaj innej przyczyny .

oznacz moderatorów