Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dwa moje ostanie zamówienia mają ciągle status "płatność w toku" pomimo, że pieniądze z konta zostały pobrane.
@Luks_ns Pieniądze zostały pobrane czy znajdują się w blokadach na koncie bankowym?
Jeśli zostały pobrane i płatność jest w toku to najpewniej już nie przejdzie - takie nierozliczone płatności automatycznie wrócą na konto.
Jeśli są w blokadach to skontaktuj się ze swoim bankiem.
Zamówienie możesz opłacić ponownie.
Zostały pobrane - nie blokada. Co mam teraz zrobić, żeby opłacić to poprawnie a wpłacona kwota powróciła?
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/moja-platnosc-nie-zostala-zakonczona-jak-za...
Nieudane płatności powinny wrócić automatycznie na konto z którego dokonano płatności - nic nie trzeba robić. Gdyby jednak tak się nie stało to napisz przez formularz kontaktowy.
OK dziękuję