Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu towaru, przelew wyszedł z banku na Paypro, natomiast u sprzedającego na Allegro widnieje status płatność w toku, sprzedający nie może mi pomóc, co mam zrobić, nawet gdy anuluję płatność czy pieniądze zostaną mi zwrócone.
@jj1967 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 85e1c2d0-f264-11ed-95f1-ff0485c66e6c? Płatność faktycznie ma status "rozpoczęta", może jakiś problem z połączeniem się wydarzył i nie przeszła przez system, a masz potwierdzenie tego przelewu?
Czy możesz podesłać go do mnie na spolecznosc@allegro.pl? Jeszcze sprawdzę z operatorem co się stało, oczywiście środki na pewno odzyskasz, nawet jeśli coś tam nie poszło to anulujemy rozpoczętą płatność, wpłata do Ciebie wróci i będziesz mógł ponownie opłacić zamówienie.
Wysłałem wczoraj na podany e-mail potwierdzenie przelewu bankowego za zamówiony towar. Do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Proszę o zajęcie się moją sprawą i zwrot pieniędzy. Otrzymałem natomiast odpowiedź z Przelewy24 o treści.
"Transakcja została przyjęta przez odbiorcę dnia 2023-05-14 16:48. ". Więc z tego wynika że przelew doszedł do odbiorcy.
@jj1967 otrzymałam informację, że wpłata o numerze D6F-N8K-B0G została poprawnie zaksięgowana na koncie sprzedającego i otrzymał on już pieniądze.
Czy nie chodzi Ci o inny zakup? Zamówienie numer 85e1c2d0-f264-11ed-95f1-ff0485c66e6c od SMA-
- Dziecięce buty do wody MARTES REDEO TEEN 36 (12174908192)
- Męskie buty do wody MARTES REDEO 41 (12170767082)
Jeśli masz potwierdzenie płatności za to zamówienie, prześlij je na adres społecznosc@allegro.pl, sprawdzimy to. 🙂
Chodzi o to zamówienie od SMA-Marterssport, wpłata P24-D6F-N8K-B0G Allegro 2aefae27-f2
6. Skoro sprzedający otrzymał moją wpłatę to dlaczego status u sprzedającego to Płatność w toku. Pisałem do sprzedającego, odpowiedział że nie może mi pomóc. Więc coś jest tutaj nie tak, otrzymał wpłatę a je nie mam zamówionego towaru. Jeżeli nie otrzymam zwrotu pieniędzy będę zmuszony wystawić negatywną opinię. Na adres email spolecznosc@allegro.pl przesyłam jeszcze raz potwierdzenie przelewu. Proszę o rozwiązanie tej sprawy.
@jj1967 jak już wskazałam wyżej, wcześniej przesłałeś potwierdzenie przelewu do innego zamówienia, stąd zamieszanie. Sprzedawca tutaj nie może nic zrobić. Już wyjaśniam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. 🙂
Ale innego zamówienia nie było, zamawiałem dwie pary butów od tego sprzedawcy, przelew P24-D6F-N8K-B0G Allegro 2aefae27-f26 na kwotę 89,99 zł. Dostałem Powiadomienie 14.05.2023 z Allegro o treści "Kupiłeś Męskie buty do wody Martes Redeo 41+1 inny produkt od SMA Martes Sport".
Jak nie doszedł i się nie zaksięguje to wróci do Ciebie w ciągu 3dni.
@jj1967 chodzi o zupełnie inne zamówienie od innego sprzedawcy. Nasz doradca skontaktował się z Tobą mailowo w sprawie o numerze 33508615. Proszę, udziel mu odpowiedzi, aby wyjaśnić tę kwestię.
Tak już wiem, mój błąd, kwoty zamówień były niemal identyczne (grosz różnicy) stąd nieporozumienie. Przepraszam.