anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

Client:118301929
#2 Obserwator#

11 lutego zapłaciłem za zakup, a w dalszym ciągu jest płatność w toku. Co się dzieje? Dlaczego to tak długo trwa?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118301929 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:118301929
#2 Obserwator#

numer zamówienia: 0489d510-c8e2-11ee-afa0-6ddb0a273abb

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:118301929 Taka płatność nie przejdzie jeżeli to szybki przelew, tradycyjny może się księgować do 5dni.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118301929 była to płatność przelewem tradycyjnym, a taka może się księgować nawet 5 dni roboczych, jednak w tym przypadku możliwe, że w zleceniu był jakiś błąd i płatność nie przeszła. Prześlij proszę potwierdzenie tej wpłaty za pomocą tego formularza, Doradca będzie mógł skonsultować tę sprawę z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

Client:118301929
#2 Obserwator#

Pieniądze w ogóle nie wyszły z konta 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😁

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:118301929 w takiej sytuacji jeśli zależy Ci na otrzymaniu zamówienia, to ponów płatność. Jeśli zbliża się termin anulacji, być może lepiej będzie wybrać jedną z szybszych metod płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie ma więc zakupu.

oznacz moderatorów