Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
11 lutego zapłaciłem za zakup, a w dalszym ciągu jest płatność w toku. Co się dzieje? Dlaczego to tak długo trwa?
@Client:118301929 Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi.
numer zamówienia: 0489d510-c8e2-11ee-afa0-6ddb0a273abb
@Client:118301929 Taka płatność nie przejdzie jeżeli to szybki przelew, tradycyjny może się księgować do 5dni.
@Client:118301929 była to płatność przelewem tradycyjnym, a taka może się księgować nawet 5 dni roboczych, jednak w tym przypadku możliwe, że w zleceniu był jakiś błąd i płatność nie przeszła. Prześlij proszę potwierdzenie tej wpłaty za pomocą tego formularza, Doradca będzie mógł skonsultować tę sprawę z operatorem płatności.
Pieniądze w ogóle nie wyszły z konta
😁
@Client:118301929 w takiej sytuacji jeśli zależy Ci na otrzymaniu zamówienia, to ponów płatność. Jeśli zbliża się termin anulacji, być może lepiej będzie wybrać jedną z szybszych metod płatności.
Nie ma więc zakupu.