Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zrobieniu przelewu tradycyjnego owy przelew zaksięgował się kolejnego dnia. Sprzedawca nie otrzymał zapłaty, a przedmiot który zakupiłam widnieje jako płatność w toku. Nie mam problemu żeby do reklamacji dołączyć pdf lub zdjęcie przelewu . Gdzie można tą sytuację wyjaśnić????
Przelew pewnie dotarł do sprzedawcy. Komunikaty masz prawidłowe.
Jaki sposób wysyłki był wybrany - jeśli któryś z "bogatej" oferty Allegro - to tego nic nie wyjdzie.
Po prostu w systemie Allegro Twoja płatność nie istnieje, w systemach przewoźników nie ma Twojej przesyłki, sprzedający nie ma możliwości jej zaadresowania. Ja myślę, że wybrałaś inny sposób płatności, a dokonałaś przelewu na koto sprzedawcy - to się nie uda, Allegro nie dopuszcza takich sytuacji.
Najlepiej - kontaktuj się ze sprzedającym - on Ci wyjaśni sytuację.
@anulka-011 Takie przelew dochodzi do sprzedającego po około 3 dniach roboczych. Jeśli ten czas minie i sprzedawca nie otrzyma wpłaty, ciągle będzie "płatność w toku" - pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@anulka-011 tak jak pisze @xyz96 przelew tradycyjny dochodzi po ok. 3 dniach roboczych, sprawdziłam tą płatność i zaksięgowała się u nas w systemie, ale jeszcze nie ma statusu "zakończona". Opłaciłaś to zamówienie 13.12.2021r. dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, daj proszę znać jeżeli jutro status płatności wciąż będzie w toku.