Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, zapłaciłam za zakupy Blikiem, płatność na koncie zaksięgowano a sprzedający nie otrzymał, oraz na profilu brak potwierdzenia zaplaty.. co w takiej sytuacji?
@Client:92011626 Czasami trafiają się losowe błędy i płatność pomimo tego, że widnieje na koncie bankowym jako pobrana to nie przechodzi przez system - ale nic straconego - w ciągu 3 dni roboczych powinna wrócić na konto.
Zakup musisz opłacić jeszcze raz.
Czy jest opłacony czy nie, widzisz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
kiedy płatność, możesz anulować i ponowić płatność. Tamta wróci w ciągu 3dni.
@Client:92011626 Chodzi o zamówienie numer bc1c9a90-7cda-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe? Jeśli tak, to płatność nie została prawidłowo zaksięgowana. Te środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Spróbuj ponowić zakup.