anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

płatność

Client:92011626
#7 Wielbiciel#

witam, zapłaciłam za zakupy Blikiem, płatność na koncie zaksięgowano a sprzedający nie otrzymał, oraz na profilu brak potwierdzenia zaplaty.. co w takiej sytuacji?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:92011626 Czasami trafiają się losowe błędy i płatność pomimo tego, że widnieje na koncie bankowym jako pobrana to nie przechodzi przez system - ale nic straconego - w ciągu 3 dni roboczych powinna wrócić na konto.
Zakup musisz opłacić jeszcze raz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czy jest opłacony czy nie, widzisz tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

kiedy płatność, możesz anulować i ponowić płatność. Tamta wróci w ciągu 3dni.

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:92011626 Chodzi o zamówienie numer bc1c9a90-7cda-11ee-a71e-2fd3ba4b3abe? Jeśli tak, to płatność nie została prawidłowo zaksięgowana. Te środki wrócą do Ciebie automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Spróbuj ponowić zakup. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów